www.fuko.ro


Vreau să vă spun că Fundaţia Universitară pentru Kinetoterapie din Oradea are un site pe care puteţi citi câteva cărţi online, după cum şi rezumatele tuturor articolelor din Revista Română pentru Kinetoterapie.

Valentin

  1. pop maria
    7 Mai, 2009 la 1:13 pm

    buna ziua. As dori sa imprumut de la fundatie cartea „La colonna cervicale e toracica”, Italia 1998, MC.KENZIE. Astept e-mailul d-voastra.. Va multumesc…
    O zi buna.

  2. Ion Mihaela Virginica
    14 August, 2009 la 9:51 pm

    Buna ziua! Am intrat pe site-ul FUKO.RO si am citit despre cartile editate de Revista Română pentru Kinetoterapie. As dori sa stiu daca se poate intra in posia acestei reviste si daca da, cum? Eu sunt din Bucuresti si nu stiu daca a ajuns si pe la noi. Atept cu nerabdare raspunsul dumneavoastra. Cu multumiri, Mihaela Ion. Mult succes in continuare!

  3. Valentin
    14 August, 2009 la 10:49 pm

    Mulţumim, Mihaela. Revista nu editeaza cărţi. Poţi face rost de ea, daca o suni pe dna. Conf Univ. dr. Mirela Dan, găseşti numărul pe blog, la o postare mai veche. Dânsa te poate ajuta si cu alte cărti de specialitate de care s-ar putea să ai nevoie. Mult succes şi ţie!

  4. stelian
    18 Noiembrie, 2009 la 1:19 pm

    ne bucura sa o avem la facultatea noastra ca profesor si decan pe dna Conf.Univ.dr.Mirela Dan.va multumesc.

  5. Pauer Oliver
    23 Decembrie, 2009 la 9:40 am

    Buna ziua,sint kinetoterapeut la Cluj imi puteti spune cum pot sa devin membru al Ordinului Kinetoterapeutilor din Romania sau unde anume se afla,un nr. de telefon. Multumesc

  6. Valentin
    23 Decembrie, 2009 la 10:08 am

    Oli, încă nu poţi deveni membru, pentru că Ordinul mai are de asteptat (să sperăm că nu mult). Însă te poţi înscrie în FRAK, Federaţia Română a Asociaţiilor de Kinetoterapie. Scrie la kineto2004@yahoo.com.
    Numai bine!

  7. Pauer Oliver
    23 Decembrie, 2009 la 10:15 am

    VAli,vreau sa plec in Franta si printre alte acte imi ce un certificat de membru,ce sa fac

  8. Valentin
    23 Decembrie, 2009 la 5:16 pm

    Simplu, scrii unde ti-am spus eu, platesti cotizatia, devii membru si gata. Succes.

  9. Pantea Mihaela
    11 Iunie, 2012 la 8:05 pm

    Buna seara! As dori sa stiu daca in zona Targu Mures sau Cluj este ceva asociatie pentru kinetoterapeuti, daca nu ce trebuie sa fac sa ma inscriu in FRAK?..ce anume trebuie sa scriu in mailul mai sus mentionat de dvs..Multumesc! Mihaela Pantea

  10. cretu
    24 Iulie, 2012 la 11:12 pm

    Buna seara! Lucrez de 5 ani la un cabinet de kt si nu am reusit nici pana azi sa-mi iau avizul de libera practica. De ce? Fiindca respectivul cabinet nu este inscris in Registrul Unic al Cabinetelor medicale.Si acum stau si ma intreb ce se va intampla cu meseria mea? Stau si profesez in continuare fara aviz de libera practica? Astept un sfat cu multa nerabdare.

  11. pasztai zoltan
    25 Iulie, 2012 la 8:02 am

    Exista asociatii asa ca poti sa te inscrii ( Asociatia FUKO , Bobath , Vojta , )
    Dar Vaentin stie mai bine unde sa te inscrii .
    Principal e sa lucrezi si sa studiezi pe cazuistica data .
    ZP

  12. pasztai zoltan
    25 Iulie, 2012 la 8:03 am

    Asa stiu ca Libera practica NU e neaparat in functie de locul de munca !
    dar poate Valentin Te lamureste .
    ZP

  13. Valentin
    25 Iulie, 2012 la 9:41 am

    Cred ca tu stii mai bine daca e vorba despre asociatia Vojta sau despre cursurile Bobath, sa nu exageram. Succes la intalniri si, repet, nimeni nu vrea sa scape de tine, vrem doar sa nu ne mai consideri cetateni de mana a doua slab pregatiti si mereu cu capetele plecate. Iar despre scoala franceza o sa-ti mai scriu eu cate ceva.

  14. pasztai zoltan
    25 Iulie, 2012 la 10:27 am

    OK,
    Oriunde se inscrie , este considerat membru intr-o asociatie , depinde ce doreste persoana , care sunt orientarile si posibilitatile in viitor de a fii membru si a se conforma statutului .
    In rest sunt de acord cu orice colaborare si nu am nimic cu nici o scoala ci cu unii care sustin idei si nu stiu de ce si practica diletatnt aceasta meserie si mai ales de acei care cred ca abia azi descoprera gaura pe macaroane / si scriu verzi si uscat pe acest blog .
    Metoda Mezier eu am adus cu dr Robanescu inca in anii 1974 in discutie cu dr Roventa Valentina prima data la nivel national si dupa aceea chiar la conferintele NATIONALE AN DE AN LA DEZNA – MONEASA intre 1978-1986 !
    Dupa aceea a avut lucrare ( aplicand metoda Mezier !) si un student care a devenit si arbitru renumit de fotbal , iar iar in final am mai avut o lucrare si cu Stimata doamna dr Popa Daiana despre ac metoda si funtia posturala si lanturile musculare !
    Deci , Interesant e ca numai unii sunt gingasi la cele spuse de mine , altii chiar vin sa invete acasa , la mine sau ma intreaba prin posta electronica, si a-si putea da nume insa Nu am acordul lor deocamdata .
    Raman scorpion eu nu doresc sa devin balena niciodata si cum am pastrat colana ASA IMI VOI PASTRA SI PE MAI DEPARTE IN ACEASTA PROFESIE , !
    Numai bine tuturor si sanatate tuturor !
    vacanta placuta
    Zp

  15. Valentin
    25 Iulie, 2012 la 1:16 pm

    Am inteles, dar nu tot… Adica numai eu sunt diletant, francezii, toti colegii mei de la facultate sunt diletanti (asta ai mai spus-o deja de nenumarate ori!!!!!!!!), toti care intra aici pe blog, toata lumea din estul Europei sau ce vrea de fapt sa spuna formularea?
    Iar din partea mea, inca o data, felicitari pentru tot ce ai adus nou, pentru tot ce ai facut. Doar ti-am spus ca te-am admirat pentru cariera.

  16. pasztai zoltan
    25 Iulie, 2012 la 8:23 pm

    Valentin

    Te rog sa nu intelegi gresit . nu era vorba de voi , eu totdeauna dau nume daca e cazul !
    Nu ma ascund dupa deget , nu am de ce .
    Oricum lumea arata cu degetul dupa tine ,
    Un singur lucru e doar , au inceput si altii sa fie fericiti ca m-ai pus la punct !
    Dar stii cine rade mai bine in aceste momente !
    Copilul din mine care e in aceste clipe pe blog !OK
    ZPLZ

  17. Valentin
    26 Iulie, 2012 la 12:29 pm

    Gata, terminam discutia. Sa arate lumea cat o vrea, au mai aratat ei spre mine si au zis multe si marunte, despre fundasi, atacanti si aparatori, si???? M-a influentat asta cu ceva? Sa traiasca toti!!!!
    Insa e incredibil cat poti fi de parsiv…

  18. prof Caciulan presedinte FRAK
    26 Iulie, 2012 la 8:32 pm

    Buna seara,
    ma bucur ca sunt kineto interesati sa se inscrie in asociatiile profesionale,pt ca trebuiesc clarificate urmatoarele aspecte:
    singura asociatie care va apara drepturile profesionale este Federatia Romana de Kinetoterapie FRAK
    sediul este in Bucuresti str Dinicu Golescu nr 31 sc2 ap 36 sect 1
    pt detalii ,lamuriri adresati-va secretarului general Daniela Stanca la adresa de mail dana_stanca@yahoo.com sau la presedinta Elena Caciulan elena_caciulan@yahoo.com
    PS: nu puteti profesa fara avizul de libera practica ,este ilegal si pierdeti dreptul de a da examenul de grad etc
    pt legislatie intra pe http://www.kinetoterapia.ro si poti afla lucruri care te intereseaza

  19. Stere Alin
    27 Martie, 2013 la 8:19 pm

    Ma numesc Alin Stere, sunt din Craiova. Am incercat sa intru in APK- Muntenia transformata in FRAK dar am parasit aceasta asociatie, deoarece erau cursuri numai Sambata si Duminica, iar eu am apartenenta religioasa in care precum ”Evreii” (… sunt AZȘ) nu se fac cursuri sau alte activitati sambata.
    Cu stima Alin Stere.

  20. Valentin
    27 Martie, 2013 la 9:54 pm

    Draga Alin Stere,
    Nu pot sa public integral comentariul tau, deoarece e un fel de atac la persoana si nu mai tolerez asa ceva aici. Insa l-am citit si nu cred ca ai dreptate, deoarece nu poti primi cursuri sub nicio forma fara sa participi, exista un formator care are o anume responsabilitate si care probabil te verifica si te corecteaza totusi. Eu am de exemplu o caret de RPG, dar nu pot sa spun ca as stapani aceasta metoda, folosesc unele elemente, dar daca ar fi sa aleg as prefera sa fac cursul si nu sa mai primesc vreun videoclip.
    Altfel as putea sa cer si eu toata documentatia de la metoda Mezieres de exemplu si sa vreau sa invat, partia chiar sa si reusesc. Insa nu e totuna.

    Cat despre transformarea APK in FRAK, nu stiu, nu am auzit de asa ceva, ar trebui s-o intrebi direct pe dna presedinte. Oricum, nu e treaba mea, iar cum am mai zis, aici nu ne mai batem in tastaturi.

    Iar tie, mult succes in tot ceea ce faci.

  21. Stere Alin
    28 Martie, 2013 la 7:33 pm

    Salut! Întrebarea directa pentru asociatia din Oradea … Ma pot inscrie aici pentru cursuri, fara a participa Sambata, considerand ca exista cursuri in intervalul Duminica – Vineri?
    Sanatate si succes!

    Cu simpatie Alin Stere.

  22. Valentin
    28 Martie, 2013 la 9:57 pm

    Aline, ai dreptate, poate o sa ne cunoastem, cat despre coleric, nu.

    Eu sunt doar un baiat modest de la tara, care nu are chef de certuri si care nu provoaca daca poate, conflicte. Daca esti atent, gasesti pe blog informatiile necesare ca sa te inscrii unde doresti. Avocat, nici atat, desi m-am descurcat chiar de minune o perioada, candva, scriu asta ca sa moara dusmanii, cum zic manelistii…

    Nu pretind ca am inteles esenta problemei, dar stii si tu ca nici nu-mi scapa, insa gata cu duelurile aici. Si mie imi esti deja simpatic.

    Numai bucurie!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

