SUBIECTE


Văd că nu vrea nimeni sa zică nimic. Unii aţi intrat, aţi văzut, aţi plecat. Ca la Peştera Urşilor. OK, dar vreau mai mult. Aştept subiecte care se pot întinde de la diferite cazuri cu care lucraţi până la titlul sau amănunte despre lucrarea de diplomă. Şi o rugăminte. Luaţi o mătură, un făraş de metal, un kilogram şi jumătate de curaj şi măturaţi timiditatea din brainurile voastre. Concediaţi-o repede şi scrieţi câte ceva. Chiar dacă nu  premiem neapărat încercările. Scrieţi ce vă place sau ce vă doare, poate găsim împreună vreun leac.

Valentin

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. 30 Noiembrie, 2007 la 2:33 pm

    păi, de ce nu premiaţi încercările? şi-atunci noi de ce să ne ostenim să încercăm? de dragul efortului, în speranţa unui efect kinetoterapeutic?🙂
    bine, fie! pe mine mă doare c-o să mă doară odată şi-odată. p-asta cum o rezolv?😀

  2. valentinserac
    30 Noiembrie, 2007 la 3:43 pm

    N-ar fi rău să le premiem, zici? Până la urmă şi premiile ar trebui să le propună cineva, poate unul dintre cei care citesc dar nu lasă răspunsuri…
    Hai să vedem ce premii propuneţi.
    Iar tu, Mircea, spune ce te doare sau ce crezi că te va durea…

  3. 30 Noiembrie, 2007 la 4:06 pm

    Eu propun – pentru mine😀 – un premiu de perseverenţă, că văd că-s singurul care te comentează (ruşinică celor care n-o fac). Cât despre forma pe care s-o îmbrace premiul… Mă mai gândesc. Tre’ să-mi temperez avântu’, că nici să te aduc la sapă de lemn nu mă lasă inima.

  4. 18 Decembrie, 2007 la 8:58 am

    Cautand date despre lucrarea de licenta am dat peste aceasta informatie. eu nu am cunoscut-o, si poate nici voi de aceea v-o trimit. daca va uitati bine e deja din 2004, si nu cred k s-a auzit de ea, se pare ca a dat si roade, si nu a fost doar un experiment pe animale. in 2004 aveau 3 pacienti pe care au facut acest experiment, cu rezultate uimitoare. site-ul e in italiana, pentru cunoscatorii limbii e ok, pentru ceilalti pune-ti mana si invatati ca nu e grea si precum poate v-ati dat seama, cu cat stii mai multe limbi ai acces si la mai multa informatie (e doar un atuu).

  5. valentinserac
    18 Decembrie, 2007 la 9:47 pm

    Anitha, ai spart gheaţa. E primul comentariu al unui kinetoterapeut pe un blog al nostru din Oradea. Ai dreptate cu limbile străine, de fapt am mai vorbit noi despre asta. În legătură cu lucrarea, dă-ne un link către site-ul acela în italiana. De fapt poţi posta aici orice link ţi se pare că e important. Toată lumea poate face acest lucru, vă daţi seama câtă informaţie se poate strânge. Şi dacă tot ai fost prima din branşă care a scris ceva aici, propune tu următorul subiect de discuţie. Ştiu că va fi ceva interesant.

  6. 21 Decembrie, 2007 la 8:25 am

    Acuma, n-oi fi eu kinetorapeut orădean, ba chiar nu-s DELOC kinoterapeut, da’ uite că m-am prins că Anitha a mascat linkul🙂 sub propriu-i nume. Vali, dă clic pe el şi vezi ce se-ntâmplă.😀

  7. 21 Decembrie, 2007 la 8:28 am

    Şi dacă tot inviţi băgătorii de seamă (cum ăs alde io) la propus teme de discuţie, ce-ar fi să scrii ceva de sezon? Dpdv kineto, ce-i bine şi ce nu-i bine să faci în prag de şi dincolo de pragul sărbătorilor?

  8. valentinserac
    21 Decembrie, 2007 la 4:13 pm

    De sezon, zici, domnule? Păi de sezon prima schemă e evitarea căderilor. Pe vremea asta se întâmplă cel mai des fracturile de femur, care nu duc la nimic bun, evident şi după care dacă vrei să ştii adevărul, nu mai eşti cum ai fost. Iarna nu-i ca vara. În rest multă mişcare, pentru compensarea multei mâncări, Schi pentru cine nu are altceva mai bun de făcut (recomand squash-ul, mult mai amuzant), patinaj plimbări prin zăpadă (cu sau fără câine), vin fiert, dar parcă pe astea le ştiaţi deja, nu? Aia cu fracturile rămâne de bază. Evitaţi-le!

  9. ioana
    22 Iunie, 2009 la 8:09 pm

    „Profilaxia stării de sănătate a populaţiei adulte – măsuri de educaţie” este titlul lucrarii de licenta pe care trebuie sa o realizez, insa nu prea gasesc materiale! Ma puteti ajuta? Multumesc.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

