Prima pagină > CĂRŢI INTERESANTE > VĂ RECOMAND NIŞTE CĂRŢI

VĂ RECOMAND NIŞTE CĂRŢI


În ultima perioadă am tradus foarte mult şi m-am gândit la un moment dat ce mi-ar plăcea să citesc. Să-mi fie şi de folos, evident. Că timp liber n-am. Am ajuns în cele din urmă la câteva titluri care cred că nu ar trebui să lipsească din bilblioteca unui kinetoterapeut care se respectă. Vă dau mai jos linkurile şi ca întotdeauna aştept comentarii.

http://www.curteaveche.ro/bookdescription.php?book=405

http://www.curteaveche.ro/bookdescription.php?book=638

http://www.curteaveche.ro/bookdescription.php?book=192

http://www.curteaveche.ro/bookdescription.php?book=642

http://www.curteaveche.ro/bookdescription.php?book=636

Pentru bărbaţi una foarte bună, pe care am tradus-o eu: http://www.curteaveche.ro/bookdescription.php?book=617

Cărţile astea vă vor ajuta să înţelegeţi mai bine oamenii şi în consecinţă vă va fi mai uşor să-i ajutaţi. Diferenţa dintre voi şi popi: voi aproape de fiecare dată faceţi câte ceva. Cu fizicul, că de psihic oricum trebuie să ne ocupăm, nu?

  1. seti
    5 Martie, 2008 la 7:58 pm

    felicitari pentru cartea pe care ai tradus-o.se gaseste in librarii dar la un pret mai mare decat cel afisat aici.am si citit doua dintre capitole cu recomandari interesante…merita cumparata.cred ca o sa-mi comand si cartea cu vraji.ar trebui sa o comanzi si tu.poate imi afli identitatea.
    am auzit mai demult ca ventuzele sunt foarte bune pentru tratarea diferitelor dureri.pot fi ele aplicate direct pe coloana sau e interzis?din cate retin nu pot fi aplicate in zona inimii.te rog sa-mi confirmi daca se pot aplica direct pe zona dureroasa.
    apropo de inteligenta emotionala, am vazut un documentar in care se vorbea despre cercetarile unui grup de psihologi care au ajuns la concluzia ca,criminalilor le lipseste capacitatea empatica.si sunt cam multi liberi pe strazi…cu cat suntem mai empatici cu atat mai bine.sa incercam sa ne dezvoltam cat mai mult aceasta capacitate.cu siguranta vom deveni mai buni,mai toleranti,mai dispusi de-ai intelege si ajuta pe ceilalti,daca nu cu mai mult macar cu o vorba buna.si sa nu uitam,se apropie 8 martie,zi in care putem indrepta multe lucruri.sa ne imbratisam mamele.

  2. Valentin
    5 Martie, 2008 la 9:14 pm

    Mulţumesc. O sa citesc ceva despre ventuze înainte de a-ţi răspunde. Cât despre cartea cu vrăji, îţi promit c-o să mă uit peste ea. Iar despre identitate, numai de bine. Nu e obligatorie. Gândul bun e mai important. Dacă-ţi plac astea cu vrăji, să stii că a scos Editura All în urmă cu vreo 10 ani aproape toată colecţia despre magie a lui Eliphas Levy. Tare de tot pentru cine e interesat. Cu criminalii şi empatia cred că ai dreptate. Asa e, le lipseste. Iar noi o să devenim cu toţii mai toleranţi (e). Bine zici şi cu să ne îmbrăţişăm mamele.
    Ziua lor bate la uşă.

  3. Valentin
    6 Martie, 2010 la 10:07 pm

    A citit cineva cărţile recomandate de mine? Fac un sondaj, de curiozitate, să văd cine îmi ascultă sfaturile…
    And, Seti, get back in the game, chiar dacă nu ştim sigur cine eşti. C’mon!

  4. Csabi
    6 Martie, 2010 la 11:54 pm

    Să încep eu? Din cele recomandate de dumneavoastră aici, îmi lipsesc 3. Restul s-a bifat. Per tutti questi meravigliosi libri il cappello basso o come si dice. Grazie, signore.

  5. Valentin
    7 Martie, 2010 la 8:57 am

    Bravo. Dar credeam că le-ai citit pe toate. Însă numai tu??? Nu le-a mai citit nimeni?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

