Prima pagină > CÂINI > CÂINII DE OI

CÂINII DE OI


Am o mare pasiune pentru câinii de oi, pentru dulăi. Carpatini, mioritici, de bucovina şi chiar corbi. Ăştia-s cea de-a patra rasă. Multe s-au scris despre dulăi, care au o mulţime de calităţi. Poate că au şi defecte. Cel mai interesant lucru la ei mi se pare felul în care reacţionează la om. Îl ameninţă, îl blochează, îl păzesc şi nu muşcă decât în situaţii extreme. Dar ca să nu mai pierdem timpul vă dau în continuare un link foarte interesat spre un forum în care se discută un subiect cu titlul „câinii de oi”. Aici puteţi afla aproape totul despre ei. Dacă ştiţi să citiţi şi printre rânduri. Nu mai ştiu câte nopţi am stat eu să citesc, dar a meritat. Numai admiraţie pentru cei care au postat.

Iată-l: http://www.animale.ro/forum/viewtopic.php?start=0&t=7400&postdays=0&postorder=asc&highlight=puli

Mi-ar plăcea să citesc comentarii.

Categorii:CÂINI
  1. Ionel Scrofan
    18 Martie, 2008 la 3:52 pm

    Nu prrea stiu multe despre rase… dar imi plac cainii. Un forum fain !
    Azi esti nº1 in „top cliks pe blogul meu !!

  2. Valentin
    18 Martie, 2008 la 5:43 pm

    Fain. Mai sunt cateva rase si cateva forumuri de citit. Poţi învăţa o mulţime de lucruri despre câini. Nu numai despre ciobăneşti, pe animale.ro cred că sunt forumuri despre toate rasele. Am uitat sa precizez asta in post, fac acum rectificarea.

  3. seti
    18 Martie, 2008 la 8:19 pm

    cainii…subiect interesant,daca aveti un prieten caine(caine de oi,caine de apartament,etc sau oameni-caini,la zodie ma refer).sunt greu de inteles si unii si ceilalti,e dificil sa intri in lumea lor subiectiva.nu suntem inzestrati cu raze roentgen si oricum sinele,eul,supra-eul si lupta dintre dintre ele ar fi greu de analizat chiar si cu un aparat conceput in acest scop.cu cainii-caini e mai usor.dupa o perioada de acomodare reusim sa le decodificam semnalele si sa ne impunem in fata lor.am vazut un reportaj despre dresarea cainilor de oi si cum reusesti sa comunici cu ei prin pozitia corpului,prin privire.itru-un cerc(imaginar),vor fi dispusi tot timpul diametral opus fata de stapan,astfel asigurandu-se stapanirea totala a turmei(de oi).
    in general oamenii,in relatie cu ceilalti oameni(deci si cu oamenii-caini),se lasa,,sedusi” de aparente,coplesiti de prejudecati si stereotipii.prin intermediul lumii noastre subiective percepem lumea obiectiva,o interpretam si ne raportam la oameni,animale, lucruri, etc. cognitia prin simturi,cognitia superioara,fac lumea noastra interioara sa creasca in dimensiuni.multi vrem sa ne desavarsim prin cunoastere,dar putini sunt cei ce ajung cu adevarat la ea.referindu-ma la oamenii-caini(ca zodie),mi-am adus aminte de unul reprezentativ,genial,de neintrecut,si de neinteles pentru contemporanii sai,cum se intampla de cele mai multe ori.citind si recitind cosmogoniile eminesciene te infiori de capacitatea geniului de a patrunde misterele inceputului de lume.cat de mare o fi fost lumea subiectiva a ,,Luceafarului” daca a avut capacitatea sa exprime in versuri infinitul?ce conexiuni si interpretari a dat lumii daca a anticipat teorii moderne cu privire la scurgerea timpului in spatiu… poate ca am deviat de la subiectul propus iar daca am facut-o ,imi pare rau.ciobanestii de la stana au cu siguranta mai mult timp decat noi sa admire constelatiile si sa se ,,gandeasca” la ele.
    in concluzie,aveti grija de voi si de cainii vostrii.

  4. Valentin
    19 Martie, 2008 la 8:20 am

    Alambicat scrii azi… Câinii nu sunt greu de înţeles, trebuie doar să ai cunoştinţele necesare. Oricum, dacă ai vrut să spui că viaţa lor e mai simplă, ai dreptate. Aşa e.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

