Prima pagină > KINETOTERAPIE > KINETOTERAPIA ÎN SCLEROZA MULTIPLĂ

KINETOTERAPIA ÎN SCLEROZA MULTIPLĂ


În urmă cu vreo 10 ani am tradus un mic ghid de kinetoterapie editat de specialiştii de la centrul Melsbroek din Belgia, pentru persoanele cu scleroză multiplă, un document destinat poate mai mult familiilor acestora. A fost pus pe saitul societăţii române pentru scleroză multiplă. Nu este scris pentru mari specialişti, ci pentru oamenii de rând care vor să-şi ajute rudele sau prietenii care suferă de această boală. Are şi câteva mici greşeli de tipar, pe care nu le-am putut modifica, deoarece documentul este în pdf.  Treceţi peste ele, descărcaţi-l şi daţi-l şi altora.

Manual pentru kineto in SM

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. 4 Aprilie, 2008 la 6:36 pm

    Foarte util acest mic ghid… imi aduc aminte …acum 10 ani faceam acelasi lucru, cautam material pentru lucrarea de diploma ce „atingea” aceasta tema … de atunci nu m-am schimbat…inca mai caut (puterea obisnuintei) 🙂

  2. Valentin
    4 Aprilie, 2008 la 7:27 pm

    Am şi acum pozele cu echipa de voluntari din care făceai şi tu parte. Îţi aminteşti de câte ori am fost cu pacienţii prin oraş, la Zoo sau în alte părţi? O, tempora… Când zburară anii ăştia 10?

  3. 4 Aprilie, 2008 la 8:02 pm

    asa-i au trecut… vorbim de parca am avea 100 de ani🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

