Prima pagină > KINETOTERAPIE > Două saituri interesante

Două saituri interesante


Joia trecută am participat la un workshop la Casa Minunată, găzduit de colegul şi bunul meu prieten, Adrian Pereş. Au conferenţiat, dacă se poate spune aşa, nişte colegi din America, de la care am avut multe de învăţat. Ne-au dat şi câteva linkuri utile pentru cei care vor să afle informaţiile cele mai noi. www.wemove.org şi http://elearning.strokengine.org. Sunt în limba engleză, dar destul de uşor de înţeles. Sper să vă placă. Dacă mai aveţi alte saituri interesante, sau vreţi informaţii despre anumite afecţiuni, scrieţi la comentarii şi puneţi şi linkurile.

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. Corina Matei
    6 Iunie, 2008 la 9:05 am

    Foarte bune informati pentru mine, sper sa le consulte cat mai multi dintre noi, cei implicati….si studentii in special! Tine-o tot asa Vali….

  2. Corina Matei
    6 Iunie, 2008 la 9:12 am

    Un link interesant http://www.medicine.mcgill.ca/Strokengine/module_fesue_indepth-en.html, nu mai stiu de unde l-am primit?! S-ar putea sa fie de la studenti foarte interesati si procupati de ceea ce fac. Bravo lor, ma bucura imens asta!! Cu ce suntem mai bogati daca tinem totul doar pentru noi….?!?

  3. Anonim
    25 Iulie, 2008 la 4:41 pm

    Si inca un site la fel de interesant:
    http://www.physiotherapyexercises.com
    Util si foarte practic.

  4. anonim
    6 August, 2008 la 5:22 pm

    CORINA NU TE STIAM ATAT DE ACTIVA
    SALUTARI

  5. Puiu
    13 Decembrie, 2009 la 9:55 am

    Salut tuturor !
    Ma intereseaza daca stie cineva, a aluat fiinta Ordinul Kinetoterapeutilor din Romania, si daca da, unde si cum se fac inscrierile ?
    Multumesc !
    SARBATORI FERICITE SI UN AN NOU CU BUCURII !!!

  6. Valentin
    13 Decembrie, 2009 la 11:36 am

    Salut. Încă nu a luat fiinţă ordinul, din păcate. O sa scriu eu tot pe blog atunci când va fi cazul.
    Numai bine.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

