Prima pagină > CÂINI > CINCI BERETE VERZI MITITELE

CINCI BERETE VERZI MITITELE


Ieri am avut neplăcuta surpriză de a găsi patru căţeluşi. Rar poate fi o asemenea întâmplare etichetată drept surpriză neplăcută, nu-i aşa? Însă dacă afară plouă tare, cei patru căţeluşi au doar o lună şi înoată în Peţa ca să-şi scape fărâma de viaţă care le-a mai rămas, situaţia se schimbă. Vă puteţi imagina că cineva a aruncat pe apă acele minuscule făpturi la care se adaugă şi un motan? Sau că i-a aruncat chiar de pe un pod? Animăluţele nu erau însă programate la întâlnirea cu „Dama cu coasa”. No way. Treceam eu pe acolo şi nu ştiu dacă există întâmplare… Am scos trei dintre ei după cum şi pisica, de pe un mal, de fapt din apă, iar pe unul l-am găsit pe malul celălalt. Am avut şi alţi iubitori de animale alături de mine, în partea a doua, pentru că în prima repriză am găsit doar doi căţei, motiv pentru care am apelat la întăriri, adică soţia mea, Sanda, şi doi prieteni şi vecini, Linda şi Mircea, cărora le mulţumesc şi pe această cale. I-am adus acasă pe toţi, dar mai aveam alte două animale, aşa că ne-am transformat brusc în zoo.  Dacă i-aţi fi simţit uzi şi reci pentru ca apoi să-i vedeţi cum mâncau, poate că v-ar fi fugit şi vouă o lacrimă în colţul ochilor. Dimineaţa am dus căţeii  Fundaţia SOS Dogs, unde nişte oameni deosebiţi au fost de acord să-i primească. Le mulţumim şi lor. Dar până la urmă, eroii aceste întâmplări au fost căţeii şi motanul, deoarece au înotat mai mult de 100 de metri. La o lună. Motiv pentru care au fost numiţi „berete verzi”. Pentru că au urcat şi un mal de beton care ieşea câţiva centimetri din apă. Şi pentru că au aşteptat acolo cine ştie câtă vreme să-i audă cineva.

Am decis să păstrăm motanul, iar câinilor le căutăm stăpâni. Dacă ştiţi pe cineva care îşi doreşte un asemenea căţel, adică o „beretă verde”, un supravieţuitor, îi puteţi trimite acest link:

http://www.animale.ro/forum/viewtopic.php?t=19659

 

Categorii:CÂINI
  1. Corina Matei
    8 Iunie, 2008 la 3:05 pm

    Frumos gest! Felicitari tuturor celor care s-au implicat in salvarea unor „supravietuitori”!

  2. seti
    8 Iunie, 2008 la 7:23 pm

    Frumos gest, intr-adevar.Noi, stapanii acestei lumi fragile ar trebui sa privim altfel fiecare vietate.Citind ce ati scris(ma refer si la Nelu si la Corina,pentru care am tota admiratia), mi-am reamintit (nu ca parerea mea ar fi neaparat pertinenta) ca avem multe de invatat de la micile necuvantatoare.Chiar daca sunt lipsite de constiinta, ne dau adevarate lectii de viata. Le admiram curajul,fidelitatea,dorinta de supravietuire. Toti am vrea sa fim ,,caini” in sensul bun al cuvantului, dar cati reusim acest lucru? Si chiar pisici ar trebui sa vrem sa fim. De ce? Nu stiu cati dintre voi ati urmarit comportamentul pisicii atunci cand are pui? Nu cred ca exista un exemplu mai bun de iubire materna, de grija, de atentie… Nu vreau sa fac ,,apologia pisicii”;si ele au defecte.Dar noi, fiintele umane parca ne-am inrait cel mai mult in procesul adaptarii. Amintiti-va ca ne omoram copiii nenascuti, ca-i abandonam prin spitale sau orfelinate, ca trecem nepasatori pe langa puii de tigani flamanzi,dezbracati si desculti, nascuti gata condamnati intr-o lume care nu are ce sa le ofere decat ,,spini si ura”. Stand stamb si ,,judecand drept”, noi,cei mai norocosi, asteptam intotdeauna recompense atunci cand soarta ne e potrivnica. Si uneori le si primim. Dar avem tendinta sa-i uitam pe cei ce nu vor primi recompensa patimilor. Niciodata.

  3. 9 Iunie, 2008 la 12:09 pm

    De la tine Vali, nu ma puteam astepta la altceva… esti un om bun, ce mai incoace-incolo. As vrea si eu unul… dar sa ajunga in Spania e cam greu, nu ?
    Imi plac povestirile cu final fericit !

  4. Valentin
    9 Iunie, 2008 la 1:37 pm

    Mersi. Nu e greu, îl trimit cu Atlassib. În 2 zile e la tine. Daca i-ai fi vazut, bieţii căţei…

    Şi mie îmi plac poveştile cu final fericit.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

