Prima pagină > KINETOTERAPIE > PROCEDURA PENTRU ALCĂTUIREA LUCRĂRII DE LICENŢĂ

PROCEDURA PENTRU ALCĂTUIREA LUCRĂRII DE LICENŢĂ


Studenţi din anii terminali, pe site-ul www.uoradea.ro aveţi undeva şi această procedură pentru alcătuirea lucrării. Mă tem că nu va fi foarte uşor s-o găsiţi, aşa că o ataşez aici de unde o puteţi descărca. proceduraprivindelaborarealucrariidelicenta1

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. Corina Matei
    12 Iunie, 2008 la 6:48 am

    Foarte bine. Multumim…si eu am cautat-o si nu am gasit-o! Capacitatile mele de cercetare amanuntita au cam scazut! Ne esti de foarte mare ajutor!

  2. Valentin
    12 Iunie, 2008 la 3:05 pm

    Facem tot ce putem, Corina.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

