Prima pagină > CĂRŢI INTERESANTE > ÎNCĂ O CARTE BUNĂ

ÎNCĂ O CARTE BUNĂ


Vreau să vă mai recomand o carte bună, scrisă de doi practicieni cu mare experienţă, dl. doctor Gheorghe Moraru şi dl. lect univ. drd şi kinetoterapeut Vasile Pâncotan. Se numeşte „EVALUARE ŞI RECUPERARE KINETICĂ ÎN REUMATOLOGIE”.

Aşa cum spune titlul, cartea prezintă atât evaluare, cât şi principii de tratament kinetic şi exerciţii. Mie îmi place foarte mult. Veţi găsi în ea răspunsuri la multe întrebări.

Deocamdată o puteţi consulta la Biblioteca Universităţii din Oradea. Sau vă puteţi adresa autorilor dacă doriţi s-o cumpăraţi.

Am pus şi o fotografie, s-o recunoaşteţi mai uşor.

  1. Victor
    13 Iulie, 2008 la 3:38 pm

    Stimate Domn Serac,

    Numele meu este Victor si am nevoie de putin ajutor intr-o situatie legata de practica kineto-terapiei in strainatate, lucru despre care eu stiu prea putine ca sa ma pot descurca singur. Daca aveti timpul si dispozitia necesara putem comunicate mai departe pe adresa de mail furnizata in acest comentariu.

    Va multumesc, Victor B

  2. Valentin
    15 Iulie, 2008 la 9:41 am

    Victor, te ajut cu cea mai mare plăcere. Scrie-mi o listă cu întrebările tale la valentinserac@gmail.com şi încerc să răspund la ele cât de repede pot, adica măcar mâine.

  3. seti
    2 August, 2008 la 7:35 pm

    10.000…Felicitari!

  4. anonim
    6 August, 2008 la 5:17 pm

    VALI,
    DAR DE DE CE NU RASPUNZI AICI INTREBARILOR LUI VICTOR.
    S-AR PUTEA SA INTERESEZE SI PE ALTII SI IN FELUL ASTA AM AFLA SI NOI ALTII MAI MULTE INFORMATII ?
    NU TI SE PARE MAI CORECT ASA?
    NU CRED CA VICTOR S-AR SUPARA?!

  5. Valentin
    7 August, 2008 la 12:46 am

    Dragă Anonim, nu mai bine ne-ai spune şi tu cine eşti, ca tot eşti bine documentat(ă) şi ne ştii pe toţi. Nu ne-am supăra. Iar lui Victor îi răspund şi aici, el a zis sa-i scriu pe mail şi am crezut că poate e ceva mai delicat, un lucru despre care nu vrea să discute în blogosferă. Însă nu am mai primit nimic de la el de atunci. Îl mai aştept.

  6. Cristian
    5 Octombrie, 2009 la 9:06 am

    bună ziua, ași dori să intru în posesia acestei cărți, eu sunt din Iași, dacă mă puteți ajuta ași fi recunăscător. precizez faptul că sunt fiziokinetoterapeut și lucrez la o policlinică privată de recuperare din Iași. Ași dori să mai întreb dacă eu, ca fiziokinetoterapeut mă pot înscrie în asociația kinetoterapeutilor. (fiind absolvent al umf ului). multumesc

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

