Acasă > KINETOTERAPIE > INVITAŢIA LA CONGRESUL DE KINETOTERAPIE

INVITAŢIA LA CONGRESUL DE KINETOTERAPIE


Deşi cu o uşoară întârziere, vă ataşez invitaţia la congresul de la Moneasa.

Iat-o: invitatie-congres-2008-1

Categories: KINETOTERAPIE
  1. anonim
    6 august, 2008 la 5:09 pm | #1

    Mult succes tuturor celor care participati la organizarea congresului de la moneasa.

  2. anonim
    6 august, 2008 la 5:11 pm | #2

    SALUTARI
    BOBITA
    SI FELICITARI IN NOUA POSTURA DE TATIC.

  3. alice
    6 august, 2008 la 9:57 pm | #3

    buna. numele meu e alice balean, lucrez ca si kinetoterapeut la un centru de sanatate mintala, desi am terminat specializarea de fiziokinetoterapie la oradea. stiu ca tot timpul a existat o rivalitate intre facultati si intre profesii, dar cum am mai vazut scris pe acest blog, este loc pentru toata lumea. As vrea sa ma perfectionez in aceasta frumoasa meserie, de aceea vreau sa intreb care sunt conditiile de participare la congrese, poate participa oricine, etc?

  4. Valentin
    7 august, 2008 la 12:43 am | #4

    Alice, noi nu ne ocupăm cu segregarea. Poti participa la congres. Nu trebuie decat sa te înscrii, dar de fapt poţi veni şi fără lucrare. Poţi veni şi numai să înveţi. Nu vei regreta. Porţile sunt deschise, la congresele noastre vin si medici şi kinetoterapeuti şi fiziokinetoterapeuţi. Te aşteptăm cu drag.

  5. Valentin
    7 august, 2008 la 12:48 am | #5

    Mulţumim, Anonim. Te aşteptăm şi pe tine. Dacă ai citit invitaţia ai văzut că vin multe personalităţi din afară. Hai!

  6. alice
    7 august, 2008 la 3:13 am | #6

    imi pare bine sa aud ca toata lumea e bine venita. nu vreau sa prezint nici o lucrare, nu sunt inca in masura, dar mi-as dori foarte mult sa invat. lucrez l aun centru de sanatate mintala, cu copii, daca stie cineva alte cursuri, congrese, carti, site, de unde as putea invata v-as fi recunoscatoare. trebuie sa recunosc ca ceea ce am invatat in facultate nu ma ajuta acum foarte mult. mersi
    ne vedem la congres, sper

  7. 7 august, 2008 la 10:15 pm | #7

    Stimati colegi , am trimis invitatie si renumitului nostru coleg domnul Dr Jaroslav Kiss si a acceptat invitatia la Congresul nostru de Kinetoterapie .
    Astfel , se va marii numarul profesionistilor in domeniu si a celor cu viziune larga ( colegi de breasla , kineto, CFM, fiziokineto , medic de specialitate BFT si recuperare , etc , plus practicieni !)
    Poate , poate se va renaste in sfarsit KINETOTERAPIA adevarata .
    Cu drag
    Zoli P.

  8. Valentin
    7 august, 2008 la 10:54 pm | #8

    Alice, nu cred că nu eşti în măsură să prezinţi nicio lucrare. Cine ţi-a spus ţie aşa ceva? Sau de unde ştii? Ia câteva cazuri de la tine, fă o cercetare ca la carte şi să vezi că ai ce prezenta. Şi eu sunt sigur ca poţi. Pariez pe tine. Citeşte cu atenţie posturile mele de kinetoterapie şi comentariile, vei găsi multe saituri interesante.

  9. Valentin
    7 august, 2008 la 10:56 pm | #9

    Mă bucur, stimate domnule conferenţiar că l-ai invitat şi pe domnul doctor Jaroslav Kiss. Am citit de fiecare dată cu plăcere şi am avut ce învăţa din lucrările dânsului, mai ales din caietele documentare. Sunt de acord cu tine, unirea face puterea. Insist din nou să-ţi faci un blog. Asta ar face un mare bine comunităţii noastre. Ce zici?

    Ştii cum mi-a venit ideea cu blogul ăsta? L-am citit într-o seară pe al lui Nelu. Nelu Iliescu. Şi mi-am zis că dacă Nelu are blog şi eu trebuie să am. Şi uite că am avut deja peste 10000 de vizite.

  10. tud0r
    8 august, 2008 la 11:41 pm | #10

    `na seara !
    studenti vin ? :D

  11. Valentin
    9 august, 2008 la 9:13 am | #11

    De ce nu? Trebuie doar să se înscrie.

  12. tud0r
    9 august, 2008 la 4:44 pm | #12

    Avand in vedere componenta lotului , ma gandeam la urmatoarea varianta ..toata luema se rpezinta…isi prezinta lucrarile..cercatarile..realizarile si se ajungei nevitabil si la mine….care am o vasta experienta in matetrie cu o serie de o licentza “publicata” in 2 exemplare =))

    Si da , vroiam sa va mai interb cum decurge un astfel de congres ? ce se discuta ? ce se intampla ?!

    p.s.: raspusnuri de genul : vino si vei vedea…nEah…nu se aceepta :D

    salutare !

  13. Valentin
    10 august, 2008 la 12:23 am | #13

    Se va discuta viitorul kinetoterapiei în Romania, chestiuni complexe legate de legea kinetoterapiei şi se vor prezenta şi lucrări interesante. Citeşte cu atenţie invitaţia.

  14. 11 august, 2008 la 11:18 pm | #14

    VALI ,
    VA URMA SA FAC SI EU UN BLOG,
    POATE NICI NU E NECESAR !

    DACA E CEVA DE ALTA NATURA ??!!
    sA MA ANUTI
    cU STIMA
    UN ,
    VEZI CA SUNT SI PE
    CLUB
    top sanatae ,
    LA EXPERTI !!!
    zOLI , CARE
    VA RAMANE zoli

  15. 22 august, 2008 la 11:38 am | #15

    Am descoperit astazi acest site, desi, de-a lungul timpului, am cautat diverse articole de specialitate pe net.
    Sunt din Craiova si probabil vom fi prezenti si noi la Moneasa.

    Felicitari pentru initiative.

  16. Valentin
    22 august, 2008 la 4:04 pm | #16

    Mulţumesc, Diana.
    Faceţi bloguri şi la Craiova, aşa vom fi mai mulţi şi nu poate fi decât mai bine.

  17. spanul adel
    12 septembrie, 2008 la 7:30 pm | #17

    sa-mi spuna si mie cineva ,cine este indreptatit sa primeasca pe baza legii pe care o atasez sporul de 15%—–suna asa—ordinul nr.1.068 din 28 mai 2008 16/12 personalul medico-sanitar si auxiliar sanitar din sectii si compartimente cu paturi de recuperare medicina fizica si balneologie. legea suna clar pentru cei ce lucreaza in spitale cu paturi deci pacienti internati (nu ambulator) eu lucrez la un asemenea spit. dar mi se spune ca nu se poate. Multumesc.

  18. 26 septembrie, 2008 la 11:48 pm | #18

    Da asa este ordinul nr 1068 din 28 mai etc este valabil si sotia mea , primeste la Spitalul Clinic de recuperare Baile Felix .
    Nu te lasa daca indeplinesti conditiile !
    Vino si la Congresul de la Moneasa si discuta pe aceasta tema .
    Succes
    ZP>

  19. 15 octombrie, 2008 la 10:45 pm | #19

    Stimati COLEGI de BREASLA din KINETOTERAPIE SI cei care sunteti cu noi .

    Mai avem o zi pana la CONGRESUL VI. DE KINETOTERAPIE , unde ar fii bine sa ne revedem in direct si sa dialogam pentru VIITORUL nostru a tuturor ,
    Loc la mai bine exista , cu totii avem drepturi si obligatii .
    Sa stabilim o legislatie care sa ne asigure o functionare fara complicatii Pentru ca exista o patogenia in jurul nostru netratat prin miscare, de ani de zile ….. doar teoretic sabotat de forurile superioare .
    Trebuie sa exista o rezolvare , si demersuri concrete pentru VINDECARE !!
    La revedre la MONEASA
    Conf univ dr Zoltan Pasztay

  20. 19 octombrie, 2008 la 9:17 pm | #20

    Dupa Congres ……. IERI< AZI VIITOR kinetoterapeut…

    Cum a fost ???
    Pareri !!
    Curiozitati, intrebari ??!!

    Hai sa dezbatem , hai sa vrem , hai sa existam !!
    Zoltan Pasztay

  21. bianca
    11 noiembrie, 2008 la 9:28 pm | #21

    buna,numele meu este Bianca,si sunt studenta in anul 5 la fizikinetoterapie,in cadrul Fac. de medicina”Victor Babes” din timisoara,am un mare semn de intrebare…si anume”ce fac dupa absolvire?” as vrea sa continui pe aceasta meserie dar am impresia ca la noi inca nu este pe deplin inteleasa,am vazut tarziu anuntul despre congres chiar as fi vrut sa vad despre ce este vorba,aveti ceva sugestii?

  22. 9 decembrie, 2008 la 10:13 pm | #22

    Bianca,
    Familia Kineto
    TE ASTEAPTA !!
    SUNTEM UNITI !
    SUNEM PENTRU PROGRES SI < PACIENTI <
    Cu drag
    La multi Ani !
    Zoltan Pasztay

  23. Anonim
    15 ianuarie, 2009 la 1:20 pm | #23

    Buna ziua!

    Suntem o firma de organizari de evenimente medicale din Timisoara.Pentru anul 2009 dorim sa organizam si pe domeniul kinoterapeutic o serie de manifestari de interes. Am discutat in principiu cu d-na Caciulan si daca exista interes se pot organiza o serie de cursuri.
    Nu exista nici un impediment de a organiza o manifestare de inalta tinuta; agentia poate sa se ocupe de tot ceea ce inseama sala conferinte, cocktail sau orice este nevoie pentru buna desfasurare a evenimentului.
    Nu va ganditi ca preturile sunt exorbitante, dimpotriva , agentia beneficiaza de o serie de reduceri pentru ca in mod curent organizam astfel de manifestari.
    Astept cu interes opiniile Dvs.
    M.Bratan
    office@eventprofessionals.ro

  24. 15 ianuarie, 2009 la 1:33 pm | #24

    Buna ziua!

    Cursuri de kinetoterapie se pot organiza si la Timisoara.Sa discutat in principiu cu D-na Caciulan si daca exista interes o serie de cursuri pot avea loc la Timisoara.Agentia nostra fiind specializata numai in organizarea de evenimente medicale, poate sa faciliteze tot ceea ce este necesarpentru ca evenimentul sa fie unul de succes.
    Nu va ganditi ca preturile vor fi umflate, dimpotriva agentia beneficiaza de reduceri importante deoarece organizam in mod frecvent astfel de manifestari.
    Astept o serie de opiniii din partea Dvs!
    M.Bratan
    office@eventprofessionals.ro

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 70 other followers

