Prima pagină > KINETOTERAPIE > SAIT DE ACTUALITĂŢI EN KINESITHERAPIE

SAIT DE ACTUALITĂŢI EN KINESITHERAPIE


Tot în limba franceză şi la fel de interesant. Puteţi citi care este situaţia kinetoterapeuţilor dar şi a studenţilor în kineto din Franţa. Îmi amintesc că nu demult aveam şi noi o asociaţie a studenţilor în kineto la Oradea, foarte activă şi care organiza congrese şi întâlniri cu diferite teme. Şi acţiuni de caritate. Şi tururi cicliste de promovare. O tempora…

Cred că saitul franţuzesc e destul de interesant, aveţi şi un inteviu cu preşedintele Federaţiei Naţionale Franceze a Studenţilor în Kinetoterapie.

Citiţi, deci:

http://www.kineactu.com/

Aş vrea şi eu nişte linkuri în contrapartidă. Voi ce citiţi? Ce saituri vă plac? De unde luaţi noutăţi interesante şi folositoare? Hai să facem un schimb activ de informaţii, văd că aici intră colegi din toată lumea şi asta nu poate decât să mă bucure. Însă aş vrea să scrieţi câte ceva, nu pentru mine, ci pentru colegii voştri, oriunde ar fi ei. Şi de oriunde v-au dus valurile vieţii. Nu aţi uitat că suntem o comunitate, nu-i aşa? Cât mi-aş fi dorit asemenea mijloace de comnunicare când eram student… E şi păcat să nu le folosim pe cele de azi. Aştept aşadar mai multă colaborare activă. Îndrăzniţi!

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. csabi
    4 Octombrie, 2008 la 1:55 pm

    buna ziua!ma bucur tare mult ca am dat intamplator peste acest blog.si va felicit pt asta!!!am gasit multe informatii in legautra cu kineto…multumim!!!…eu sunt acum anul 3 la kinetoterapie in oradea si abia astept sa incepem „treaba” la facultate, la felix!!!…alte site-uri inafara pe care le stiti si dumneavoastra nu prea stiu…dar daca aflu va anunt!… in primul rand ar trebui sa-mi informez colegii de an depsre acest blog in caz ca nu stiau!

  2. Valentin
    4 Octombrie, 2008 la 5:27 pm

    Bine ai venit, Csabi! Informează-ţi toţi colegii. Şi eu aştept să începem „treaba” la facultate. Lasă că mai găseşti tu saituri dacă vrei. Eu când eram student eram numai prin librării şi anticariate şi ca rezultat am trei valize de cărţi. Pentru voi e mai uşor. Dacă vreţi să progresaţi în meseria asta.
    Numai succese!!!

  3. csabi
    4 Octombrie, 2008 la 8:30 pm

    multumesc frumos la fel va doresc!!!…sper sa putem invata cat mai multe intr-un an si apoi la master…suntem usor dezamagiti ca facem doar 1 an kineto din 3 de faculta dar n-avem ce face!…din pacate si carti de kinetoterapie se gasesc cam greu prin biblioteci…speram sa ne descurcam cu ajutorul dumneavoastra si cu ajutorul profesorilor!!!…”sa facem treaba!!!”:)

  4. horga nicolae (figo)
    4 Februarie, 2009 la 12:29 am

    Frumoasă actiunea cu bicicleta, d-le profesor, trebuie sa organizam si noi o data un tur, am sa-i mobilizez pe toti colegii sa mergem sa fim cat mai multi, ador plimbarile cu bicicleta🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

