Prima pagină > KINETOTERAPIE > PARTEA BUNĂ, PARTEA PROASTĂ

PARTEA BUNĂ, PARTEA PROASTĂ


Partea bună: mă uit şi văd că am peste 100 de vizite zilnic, văd în geovisite că am vizitatori din toate colţurile lumii, Irlanda, Italia, Germania, chiar şi din Dubai a intrat cineva. Ca să nu mai vorbesc de cei din SUA. Partea proastă: doamnelor, domnişoarelor şi domnilor, chiar nu aveţi nimic să ne spuneţi? Chiar nu se întâmplă nimic interesant sau care s-ar putea dovedi interesant pentru cei care au rămas acasă? Scrieţi-ne povestea voastră, chiar dacă unica răsplată e reprezentată de gândul bun însoţit de câteva cuvinte. Daţi-ne inspiraţie, exemple, fie bune, fie rele. Cele din urmă ca să ştim de ce să ne ferim. Sau poate cerem prea mult? Oare nu cumva ne topim pur şi simplu, ori poate nu suntem niciun fel de comunitate? Sau suferim de meteahna românului de a fi mereu spectator, de a privi de pe margine şi de a comenta liniştit cu prietenii acasă? Până la urmă voi deschide o secţiune despre kinetoterapeuţi de excepţie. Pe care însă n-aş vrea s-o scriu eu, ci voi, colegii, cititorii, cei care împart cu alţii bunele şi relele lor. Dacă vrem să progresăm asta trebuie să facem, să împărţim bunele şi relele. Altfel vom rămâne mereu în bloc-starturi. Am o mulţime de studenţi cu ochii însetaţi de curiozitate. Ei de la cine să înveţe cu ce se mănâncă meseria asta? Nu numai teoria, practica, ci şi alte situaţii pe care le pot întâlni în România, Germania, Franţa, UK, SUA, Emirate şi aşa mai departe. Şi sunt absolut convins că fiecare dintre cei plecaţi afară are o poveste interesantă de spus, o experienţă care merită împărtăşită. Cei care vor să ştie pot să înveţe câte ceva şi de aici.

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. 14 Octombrie, 2008 la 11:06 pm

    Cadrele didactice , dar eu personal astept feedbackul vostru dupa absolvire sa reusim pe zi ce trece sa construim o familie mare si bazat pe practicism si corectitudine a kinetoterapiei in folosul celor suferinzi
    Zoltan Pasztay

  2. Iuliana
    24 Octombrie, 2008 la 5:02 pm

    Buna tuturor!
    Iti multumesc Valentin pentru toate informatii utile postate pe acest blog. Excelenta initiativa!
    Am si eu o intrebare pentru tine ,celelalte cadre universitare care acceseaza acest blog precum si colegilor kineto sau fiziokinetoterapeuti:Care sunt cele mai frecvente intrebari care se pun (vi s-au pus) la un interviu in vederea obtinerii unui job in kinetoterapie?
    Mult succes in continuare!
    Multumiri,
    Iuliana

  3. 25 Octombrie, 2008 la 11:05 pm

    Stimata Iuliana,

    Raspunsul meu este :
    De ce ai ales aceasta profesie si de ce doresti sa lucrezi in domeniu (ex. pediatrie, neurologie, reumatologiu, cu copii la un centru, cu cei de varsta a treia etc .)…???
    Altfel formulat : De ce este pasiunea ta Kinetoterapia ??
    Mult succes si un adevarat – job- cu pasiune !!

    Zoltan P>

  4. tud0r
    11 Noiembrie, 2008 la 8:29 pm

    Gresiti cand spuneti de meteahna romanului care sta si priveste si comenteaza acasa sau unde se simte el bine.Este problema daca`i putem zice asa tuturor oamenilor care devin nepasatori din cauza altor oameni …puteti spune ca fiecare alege sa ii pese sau nu …sa comenteze sau nu ..sa lase un comentariu sau nu …cat despre comunitate ? fiecare are interesele , problemele chiar visele lui…unii sunt mai „fanatici” cad ven vorba de comunitate , altii se intalnesc marti de la 19:30 intr`o cafenea si povestesc despre problemele bla bla

  5. tud0r
    11 Noiembrie, 2008 la 8:34 pm

    iar altii numa vor sa fie figuranti in acea comunitate pt ca asa da bine in societate …este mult prea greu sa faci lumea sa inteleaga ca trebuie o schimbare , ca pt a realiza ceva trebuie sacrificii si cel mai greu e sa-i gasesti pe toti in acelasi loc si sa`i convingi pe toti o data ….sa va sincronizati in cea ce v-ati propus

  6. Ciprian
    12 Noiembrie, 2008 la 12:12 am

    Am aflat si eu de blog de la d-na Prof. Univ. Dr. Marza Doina al Facultatii de Stiiinte ale Miscarii, Sportului si Sanatatii din Bacau. Sunt incantat ca exista participanti, materiale, linkuri…..Eram cat pe ce sa inchid pagina si sa las studiul site-ului pe maine cand am vazut acest post si am zis sa imi las si eu urma in seara asta si de ce nu cat mai des. Eu am terminat kinetoterapia in Bc promotia 2007. Am ales Franta sa exersez meseria din numeroase motive. Pot sa ii ajut pe cei din tara cu echivalarea diplomei pt Franta plus alte detalii. In plus detin destul de multe carti in format electronic si cm nu imi place sa tin doar pt mine ci sa impartasesc si pt altii va ofer un link http://dl.free.fr/rxAPl6jIJ cu niste titluri interesante. Plus in link http://dl.free.fr/oLLSkFrHD cu lista de documente pt dosarul de echivalare a diplomei.

    Pe curand cu alte linkuri si teme de discutii.

    PS S-ar putea ca web-masterul sa faca la linkurile de pe site sa se deschida in alta pagina din browser?

  7. Valentin
    12 Noiembrie, 2008 la 1:33 am

    Ciprian, mulţumim pentru mesaj, pentru încurajări, linkuri şi disponibilitate. Cei care doresc să intre în legătură cu tine din Franţa sau din România sau de oriunde din lume ştiu acum cum să o facă.
    În legătură cu întrebarea din PS, nu prea înţeleg despre ce e vorba, nefiind un mare expert în ale computerului. Aştept cu plăcere din partea ta sugestii de îmbunătăţire a blogului.

  8. Corina Matei
    12 Noiembrie, 2008 la 6:47 am

    Multumesc si eu Ciprian pentru acele link-uri si pentru „ideea” cu care le-ai oferit! Spun asta referindu-ma la cele scrise de tine „cum nu imi place sa tin doar pt mine ci sa impartasesc si pt altii” …Cred ca este unul dintre simtamintele pe care trebuie sa le aiba fiecare dintre cei care lucreaza in domeniul sanatatii si in special al kinetoterapiei! Dar notiunea de „concurenta si competitie” cu care suntem bombardati zilnic ne face sa fim altfel! Pentru mine notiunea de concurenta implica si astfel de comunicare care nu ma sperie defel!!! Spuneam pe undeva ca nu suntem cu nimic mai bogati daca tinem doar pentru noi!!!!

    Felicitari Tudor pentru felul de prezentare al lucrurilor! Sunt idei bune pentru cineva care face si va face parte din „comunitatea kineto”!

  9. Corina Matei
    20 Noiembrie, 2008 la 10:09 am

    M-a amuzat peste masura ce e in filmuletul asta! Cum eu extrapolez de multe ori….parca ne-am vazut pe noi profesorii si studentii….cat de greu pare pentru unii in a da explicatii si cat de greu pare pentru altii in a intelege! Sper sa nu ajungem asa pentru pacienti (ca tot vorbeam pe blogul lui Csabi de calitatile/profilul unui bun kinetoterapeut)! Vizionati filmuletul, chiar merita dupa mine!

    Sper sa gasim partea buna…si partea proasta in asta, ca sa ne ajute!

  10. csabi
    20 Noiembrie, 2008 la 12:04 pm

    e tare , tare filmuleţul🙂

  11. tud0r
    24 Noiembrie, 2008 la 1:57 pm

    partea proasta e ca v-a ramane la fel ….iar partea buna este ca ramane dorinta de schimbare si de a fi mai bine .. cea care ne da speranta🙂

  12. andra
    1 Decembrie, 2008 la 7:41 pm

    stiu ca multi dintre cei care activeaza acest site sunt deja kinetoterapeuti sau au alte grade mai inalte de profesie , in domeniu, as vrea sa ma exprim si eu chiar daca sunt inca studenta la acesta specializare. sunt in anul 2in bucuresti in cadrul univ de medicina, la balneofiziokinetoterapie. am apucat generatie de 3 ani si asta ma doare f mult pt ca pregatirea noastra este infima ,va depinde f mult de noi, de practica de care ne tinem sa o facem care cum stie mai bine. scopul scrierii mele nu este de a ma plange de sistemul de aici ci este acela de a va propune sa ma ajutati sa descopar mai multe „povesti”, asa cum a spus si initiatorul blog-ului, in domeniul acesta. am observat ca e f greu sa fac rost de carti in format -carte neelectronica. imi pare rau de lucru asta, dar macar am ocazia de a beneficia poate de ele in format electronic. o bibliografie din care sa studiez treptat kinetoterapia. o ierarhie a materialelor as vrea..oricum , ma bucur mult ca am gasit acest blog. multumesc anticipat unui viitor raspuns..

  13. CRISTINA
    7 Martie, 2009 la 1:46 pm

    buna…..tin sa ii multumesc foarte mult lui Ciprian ptr informatii chiar aveam nevoie de ele….avand in vedere k ma intereseaza FRANTA …ptr o viitoare practicare a kinetoterapiei acolo…eu am terminat kineto in suceava in 2008, si la fel k si tine am ales Franta din mai multe motive…….apreciez gestul tau!!!

  14. Pasztay Zoltan
    8 Martie, 2009 la 11:45 am

    Andra,
    O zi buna si sa stii ca sunt si carti in forma neelectronica .
    A insusii profesia e foarte binevenita schimburile de experienta in diferite centre universitare , cabinete statiuni
    Si unde mergi , sa-ti confireme teoretic sau practic cei de fata cele spuse sau facute !!
    Alfel vei ramane la faza de miscare pasiva cum fac inca la noi 100 de kinetoterapeuti !!

    Cu drag dialogez cu oricine la Felix , sau in particular la cabinetul meu , impreuna cu sotia !
    Ofer cu placere si cartile mele .

    Zoltan Pasztai

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

