Prima pagină > KINETOTERAPIE > Marşul persoanelor care suferă de boli rare

Marşul persoanelor care suferă de boli rare


Marşul a avut loc în ciuda frigului pătrunzător şi cred că a fost un succes. Mai multe fotografii şi linkuri cu publicaţiile care au menţionat această acţiune puteţi găsi aici:

http://kineto3oradea.wordpress.com/

Mulţumim, Csabi, mulţumim Kineto 3 şi Master, adică Nadia, Adriana,  Viki, Alexandra, Mihai, Erika,  Boro şi Irina, Ioana şi Cristina.

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. Csabi
    25 Februarie, 2009 la 9:23 pm

    Noi vă mulţumim, domnule profesor!

  2. Valentin
    26 Februarie, 2009 la 12:04 am

    Dar cu dar se face raiul, medve!

  3. irina
    26 Februarie, 2009 la 9:30 pm

    mai asteptam astfel de manifestari la care putem participa si noi.

  4. Ala
    27 Februarie, 2009 la 3:06 pm

    Felicitari celor care au participat! L-am recunoscut pe domnul Traian intr-o poza. Am I right? Ma intrebam ce mai face Farkas Ur? Numai bine si cat mai multe actiuni de acest fel!

  5. Valentin
    28 Februarie, 2009 la 1:44 am

    Thanks. Da. El era, e încă într-o fază bună, la fel cum îl ştii. Farkas Ur nu se simte prea bine, din păcate nu mai iese şi nici nu mai vine la Fundaţie. Nu i-ai recunoscut pe Marcel şi Maria Moş? Dar pe Nelu Temian? Ăsta cu Nelu chiar e un exerciţiu. Din nefericire câţiva nu mai sunt printre noi. Dacă vrei, scrie-mi pe mail şi îţi mai povestesc câte ceva.
    Oricum, anul ăsta reedităm vizitele la Zoo, n-am mai fost de mult, nici eu, nici ei. Îmi lipseşte o ieşire de asta, la fel cum lipsesc Chichi şi Victor Huarachi cu „En el patio de mi casa”…

  6. Ala
    28 Februarie, 2009 la 3:30 pm

    Multumesc pentru raspuns.I-am recunoscut pe cei amintiti de tine.Cu prima ocazia voi trece pe la Fundatie sa ii vad.Keep up the good work, u really touch many lives! Thanks for everything!

  7. Valentin
    1 Martie, 2009 la 10:13 pm

    Cu mare plăcere, as always. Încerc să ajut şi să formez oameni care să ajute. Numai bine şi ţie.

  8. mriana
    10 Martie, 2009 la 12:50 pm

    Vad ca acolo la Oradea, va starduiti sa ajutati oamenii, si sa faceti cat mai cunoscuta kinetoterapia. Ma bucur sa vad miscare in acest sens. Poate ma intorc in Oradea si o sa mai aveti un om in plus.
    Tuturor profilor, va doeresc numai bine!!!
    Va pup. Pa pa!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

