Prima pagină > KINETOTERAPIE > LEGISLAŢIE şi A.R.A.F.A.

LEGISLAŢIE şi A.R.A.F.A.


Puteţi găsi câteva  reglementări ale kinetoterapiei la nivel european pe următorul link:

http://www.fuko.ro/legislation/legislation_ro.php

De asemenea puteţi afla despre întâlnirea pentru constituirea Asociaţiei Române pentru Activităţi Fizice Adaptate,  aici:

http://www.fuko.ro/scientific/scientific_ro.php

Citiţi-le cu plăcere şi mai ales cu folos.

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. 10 Martie, 2009 la 9:27 am

    Referitor la ARAFA? cum se procedeaza, pt ca in aceasi perioada este si Congresul national de kineto 22 – 24 oct , si ARAFA e pe 24 – 25 ? S-a luat in calcul aceasta intercalare de program? Apropo, stie careva unde are loc congresul in acest an ?

  2. Valentin
    10 Martie, 2009 la 9:48 am

    Ai invitaţia pe blog, congresul va fi la Bucureşti.

  3. 11 Martie, 2009 la 9:08 am

    Acolo scrie ca APK Muntenia Bucuresti organizeaza congresul , nu ca va fi in Bucuresti , ori imi scapa mie ceva ? si referitor la data, intr-adevar pe invitatia de pe blog e precizat 29 – 31 oct , dar eu totusi stiu ca in invitatia primita de cei de la bucuresti la spital e mentionata data 24 – 25 ?! Asa cred, am sa ma uit astazi sa fiu sigur😉

  4. Valentin
    11 Martie, 2009 la 5:34 pm

    Îţi scapă. APK Muntenia e asociaţia cu sediul în Bucureşti. Acolo va fi congresul. Dacă nu se schimbă ceva. Sau nu-mi scapă mie. Cred că data oficială este cea de pe invitaţie. Poţi scrie pe adresa de contact de la kinetoterapia.ro, sau poţi scrie la adresele din invitaţie ca să afli exact despre ce e vorba şi dacă a apărut vreo schimbare.

  5. 11 Martie, 2009 la 9:28 pm

    good idea😉

  6. 12 Martie, 2009 la 11:18 pm

    am luat legatura cu dna Elena Caciulan si mi-a confirmat ca, congresul va avea loc in data de 29-31 octombrie 2009, la Casa Universitarilor din Bucuresti. so Vali, my apologies :d .

  7. 15 Aprilie, 2009 la 9:01 pm

    Tot mai multe Asociatii dar Cursuri de perfectionare cu cadre din domeniu NU se fac !
    cei din Bucuresti mai incerca dar ….

    Ar fii bine ca la inceput de an sa se faca obligatoriu un calendar cu centrele care pot fii
    Oradea , Bacau , iasi, Bucuresti , Tg Mures , Sibiu ( Vojta V,) etc si sa demaram odata ceva ce e mai aproapa de Eu decat sedinte de organizat unde se stie ce se discuta de ani de zile …
    poate atunci si Congresele vor avea alta trasatura , alta tematica ,
    Avem cateva reviste de PT magazin , cine s-a uitat prin ele poate observa altii cu ce se ocupa ,
    Nu vreau sa apara critica aceste randuri . dar e tot un of . Nu suntem in satere sa iesim din acele tipare de tip <<<<

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

