Prima pagină > KINETOTERAPIE > ANUNŢ ORIGINAL – KT ÎN FRANŢA

ANUNŢ ORIGINAL – KT ÎN FRANŢA


MEDICIS CONSULT, cabinet de recrutare franco-român, specializat in sectorul medical, cauta :

Kinetoterapeuti români, doritori de o cariera profesionala in Franta.

 

PROFILUL DVS :

Sunteti in posesia diplomei de Kinetoterapeut.

Aveti, eventual, si experienta in domeniu.

Aveti nivel mediu sau avansat de limba franceza.

Va doriti o valorizare a profesiei dvs, dar si salarii la standarde europeene.

 

CONTACTATI-NE

    Adresati CV-ul dvs la adresa de mail : recrutement@medicis-consult.com.

Ne puteti contacta si la nr de tel 0033 6 17 02 41 54

Un consultant roman va intra direct in legatura cu dvs.

 

Anunţ publicat tot datorită bunăvoinţei colegului nostru Alex Baciu.

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. Delia
    30 Martie, 2009 la 7:45 pm

    Diplomele de la absolvirea colegiului de balneofiziokineto sunt recunoscute in Franta?As vrea si eu sa fac aceasta specializare, dar nu stiu ce sa fac dupa acest colegiu,se poate face un masterat sau ceva?Astept un raspuns.Eu as vrea sa profesez in alta tara, e o sansa super.Bravo acelui cabinet de recrutare

  2. Valentin
    31 Martie, 2009 la 12:38 am

    Delia, nu ştiu exact. Eventual poţi scrie la cabinetul acela, poate ştiu ei.

    Şi încă o remarcă pentru „Anonim”. Dacă ai ceva cu colegul meu, vorbeşte cu el, nu scrie la mine. Are şi el loc unde i se poate răspunde. Ţi-am lăsat deja câteva comentarii, nu mă interesează neapărat cine eşti, dar las-o baltă cu „cârcotaşii”. Când nici măcar nu te prezinţi… Mai gândeşte-te.

  3. 31 Martie, 2009 la 6:03 pm

    „”Anonimule” de ce nu te prezinta ca sa stim si noi cine esti ? Daca tot esti „dur”, macar prezinta-te …

  4. Dragan Savian
    4 Aprilie, 2009 la 11:22 am

    Buna ziua,
    Pentru Alex Baciu: eu sunt „Anonimul”! Nu m-am prezentat fiindca am avut motivele mele sa nu o fac, dar iata, in cele din urma ai aflat!
    Postez o adresa de web (pe care poate o cunoasteti deja) pentru cei care sunt interesati sa lucreze in Franta: http://www.physiorama.com. Aveti acolo Link: PHYSIO Troc annonces si apoi alegeti: offre salarié. „Direct, fara intermediari si fara comisioane” !
    Va stau la dispozitie cu informatii, ca si colega noastra Andreea, nu-i asa Andreea? Te salut Andreea cu aceasta ocazie!
    Pe curand!

  5. Valentin
    4 Aprilie, 2009 la 1:46 pm

    Mulţumim pentru indicaţii, domnule Drăgan. E mai bine fără intermediari şi fără comisioane. Sper să profite cât mai mulţi colegi de eventuale oportunităţi.
    Cu stimă,
    Valentin

  6. 4 Aprilie, 2009 la 11:23 pm

    Domnule Dragan,

    Nu stie ce anume nu va convine la persoana mea, nu am apucat sa va citesc comentariul. Sunt deschis la orice fel de critici, aprecieri , din partea dumneavoastra si nu numai pe alexxbaciu@yahoo.com . Chiar va rog sa imi spuneti ceea ce va deranjeaza.

    Cu stima,
    Alexandru Baciu

  7. Dragan Savian
    6 Aprilie, 2009 la 1:32 am

    Pentru Alex Baciu, shi nu numai!
    Poate m-am inshelat. Sincer! Nu ma „mai” deranjeaza nimic! Uita! Ok? Postarea ta recenta a facut sa-mi schimb putin optica, in sensul ca esti bine crescut si dai dovada de respect! Cineva, tot „Anonim”, posta acum catva timp pe blog cum ca as fi „putin cam dur”. Ok! Poate are dreptate! Poate este diferenta de a privi lucrurile din doua pozitii diferite: de „ex” kinetoterapeut in Romania si de actual „kiné” in Frantza. Si mai este si Dl. Vali, de la care am invatat ceva zilele trecute: sa toleram! Acest lucru il fac chiar acum!
    Deci, pe scurt Alex, este in regula! Nu shtiu daca ai citit postarile anterior facute pe blog, dar chiar nu mai vreau sa mai am polemici inutile cu cineva, ci doar d.p.d.v. pur kinetoterapeutic, shi nici acolo daca se poate!
    In alta ordine de idei, cum a spus si dl. Conf. Pasztai, hai sa dezbatem subiecte despre kinetoterapie in profunzimea ei! Pe aceasta cale lansez, PENTRU TOTI KINETOTERAPEUTZI un subiect de discutzie si totodata de solutzii care pot fi gasite: ” CARE SUNT METODELE DE STIMULARE A MUSHCHIULUI ILIO-PSOAS IN HEMIPLEGIA DE ORIGINE VASCULAR-CEREBRALA ISCHEMICA IN PERIOADA SUB-ACUTA/CRONICA, TZINAND CONT CA ESTE UN MUSCHI PROFUND SHI NU POTZI AVEA PE SCARA LOVETT, NICI MACAR F1 SAU F2 ? ASADAR, HAI sa demaram un „x-plex”pe blogul acesta, caci ne pierdem timpul cu prostii ALFEL! Lansatzi la randu-va, subiecte de interes! Riscam altfel sa vorbim ‘vorbe’ daca nu facem asta!
    Ok alex?
    Va salut pe totzi!
    Pe data viitoare!

  8. 8 Aprilie, 2009 la 9:04 pm

    Imi , place, imi convine si va functiona .
    LA TACLALE SI LA BLA ,BLA CU TOTII SE PRICEP !
    Dar sa facem si ceva concret cum ft b lansezi ideea stimate coleg Dragan Savian, e mai greu dar ceva folositor tuturor.
    Sa stii ca am mai discutat si cu Alex B.si a avut si el aceeasi idee si mi-a propus …….cate ceva pe un alt nou blog de profesionalism PUR !!!
    Deci vom functiona si asa , si cred ca acest lucru doreste si Valentin S.

    Eu la randul meu lansez o idee pe care lucram deja un colectiv de 6 pesoane ,
    Se intituleaza >STUDY REGARDING THE NEURO-PSYCHO-MOTOR OF THE BABY AGED BETWEEN 0-1 YEAR,,,
    Adica vrem sa prelucram >>.Caracteristici si stadialitatea evoluţiei neuro-psihomotorii la 0- 1 ani, după literatura de specialiatate din România – (tabel 3.) !! pentru a dsecopeii cat mai precoce tulburarile , intarzierile , sau disbilitatile . poat reusim sa facm un proiect pe acesta idee.

    Doresc chiar pe e-mailul personal al meu date sau sugestii, materiale . promit ca apare numele fiecaruia in lucrare sau in viitoarea carte .cine trimite ceva ceea ce nu mai avem ca si data culese .

    Aveti grija e vorba de ( 0/1 ani adica nou nascu si sugar , nu si copilul mic e la 1 an la 3 .
    Cu multumiri anticipate
    Spor la lucru stimati kineto si fiziokinetoterapeuti sau chiar psihologi

    cu drag si stima colegiala
    dr. Zoltan Pasztay

  9. Valentin
    8 Aprilie, 2009 la 10:43 pm

    Absolut de acord cu ideea dv, stimate coleg. Îl aşteptăm pentru început pe dl. Drăgan cu subiectul propus de dânsul.

    Domnule Savian, scrieţi, vă rog, un comentariu pe care îl voi afişa direct ca post. Aţi fost primul care aţi propus un subiect, aşa că veţi avea spaţiu şi întâietate. Vă mulţumesc.
    Numai bine,
    Valentin

  10. Dragan Savian
    9 Aprilie, 2009 la 12:05 am

    Buna seara!
    Dle. Pasztay, in ceea ce priveste ” bebelushii”, sunt „pe spate”! X_X Dar de ce nu?!!!
    Dle. Valentin, subiectul este complex! Va fi greu dar nu imposibil! Va trebui specificat ca discutam despre „Reeducarea neuromotorie in AVC-uri ischemice in perioada acuta si sub-acuta; facilitarea muschiului psoas-iliac”
    Acest subiect mi-a incitat curiozitatea in activitatea pe care o desfasor: reeducare functionala in neurolologie- adulti. Am sa incep cu un sir de intrebari care ma framanta pe mine: „Providenta sau abilitatea kinetoterapeutului? Plasticitatea (reconversia functionala) sau priceperea kinetoterapeutului? Capacitatea creierului de a se reorganiza (mai mult sau mai putin) si cat din aceasta este facilitata de atitudinile terapeutului?
    Cand este momentul sa se aplice anumite tehnici si ce „ratam” daca nu le alegem pe cele optime? „Flerul” fiecaruia dintre noi si/sau un bilant pozitiv in urma experientelor personale duce la atingerea obiectivelor stabilite? Ma intreb dupa catva timp: „se putea si mai bine?”; „am ales corect programul de recuperare neuro-motorie?”.
    As putea sa continui dar daca as face-o, as produce haos! Propun sa le luam pe rand si sa asteptam comentarii la cele postate anterior si apoi vom vedea ce va fi! Vreau comentarii insotite de bibliografie OBLIGATORIE conforma cu cerintele internationale (regula Vancouver)! Doresc imperios acest lucru pentru a elimina polemicile dar si pentru a avea o discutie cat de cat profesionista precum si pentru a fi un ajutor, de ce nu, in eventualitatea unor studii personale ale kinetoterapeutilor care iubesc recuperarea neurologica(adulti). Parerile personale prezentate nu vor fi sub incidenta acestei reguli „interne” ale blogului d-voastra, dar am putea sa ne abtinem in a le expune si intelegeti motivul!
    Va multumesc!
    Pe curand!

  11. varga lorant
    27 Iulie, 2010 la 10:25 am

    bravo,e mult timp de cind astept subiecte pt dezbatere din domeniul kinetoterapiei
    tineti o tot asa domnule Dragan si domnule Pasztay ,pt. ca sunt multi tineri kinetoterapeuti care acceseaza acest blog de succes( felicitari Vali) si avem multe de invatat de la domneavostra .
    am citit de injuriile la adreasa domnului Pasztay , si l rog pe aceasta cale sa nu puna la suflet aceste rautati pt ca sunt o gramada de oameni care stim ce om deosebit este si ce profesionist de mare clasa

    salut promotia 2002 ,faine poze

  12. yloz
    1 August, 2010 la 8:15 pm

    Buna Lorant,

    Multumesc de cuvintele tale de adevarat kinetoterapeut.
    Sa stii, ca am ramas tot aceeasi tip de Om , adica hotarat chiar> strong, lucrez si azi cu 9 – 10 cazuri (cu rezultate despre pacientii pot vorbii oricand !!,) cu placere si multa deschidere pentru tot ( !!!in afara de prostia umana !) dar nu om milos (adica sa spun non stop vai saracul de el ? etc !! cum sa facem sa nu planga ?? oare ce sa fac cu el mai usor ? cum ar dorii multi pacienti fata de ei si fata de copii care in acele clipe si ani sunt dragi dar nu e destul pentru reeabilitarea lor !
    De altfel v-am spus eu voua un lucru odata , ( pacientul ori cum tratezi> va arata cu degetul dupa tine !>> Unulva spune ca acest om m-a ajutat si m-a recuperat , iar altul va spune uite acest om m-a chinuit dar la sfarsit tot m-a ajutat !)
    Deci trebuie sa muncim sa servim pacientii nostrii cu adevarul si cu profesionalism chiar daca nu totdeauna vor fii multumiti, poate ne vor barfii, sau chiar sa asteptam si palmile indirecte de la ei.
    E o parte din viata. E si deranjator mai ales daca nu vorbesti de tine , ci implici in discutie pe altii( copii si parinti) care nu asa au crezut cum a crezut acest necunoscut si chiar om bolnav cred si acum dar la suflet!
    Eu iert oric numai prostia umana NU .
    OK LOrant
    Sa auzim de bine
    Conf univ dr. Zoltan Pasztay

  13. Valentin
    5 August, 2010 la 9:43 pm

    Multumim pentru mesaj, Lorant! Numai bine şi ţie.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

