Prima pagină > KINETOTERAPIE > DOLIU ÎN KINETOTERAPIE

DOLIU ÎN KINETOTERAPIE


Un om de mare valoare şi în acelaşi timp o colegă de excepţie, asist.  univ. drd. Corina Matei,  nu mai este printre noi.

Cuvintele nu pot cuprinde durerea şi tristeţea prin care trecem acum toţi cei care am cunoscut-o.

Dumnezeu s-o ierte şi s-o odihnească în pace!

Condoleanţe familiei îndoliate.

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. 1 Mai, 2009 la 6:22 pm

    D-zeu sa o odihneasca in pace…dar parca tot nu pot sa cred.

  2. Vasile Berdie
    1 Mai, 2009 la 9:26 pm

    Cu adanca tristete in suflet am primit vestea ca d-na profesoara Corina Matei nu mai este printre noi.
    A fost un om exceptional, o persoana plina de viata, si tocmai de aceea e greu acum sa vorbim despre dansa la trecut.
    Dumnezeu s-o ierte!

  3. cristina
    1 Mai, 2009 la 9:50 pm

    DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA IN PACE!
    CONDOLEANTE FAMILIEI !

  4. picus florin
    2 Mai, 2009 la 11:13 am

    DUMNEZEU SA TE ODIHNEASCA IN PACE SI CONDOLEANTE FAMILIEI INDURERATE. ABIA ASTEPTAM SA VA REVAD LA INTALNIREA DE 10 ANI.VEI RAMANE IN SUFLETUL MEU TOTDEAUNA DRAGA MEA COLEGA

  5. o studenta
    3 Mai, 2009 la 2:07 am

    nu inteleg ce e cu nonsensul asta. nu vreau sa par insensibila am tinut mult la ea dar m-a dezamagit, putin zis, sunt chiar furioasa pe ea. sa nu ai atata stamina la 34 de ani e grav. inseamna ca nu se iubea pe ea (cum ar fi iubit un copil????) ca nu ii iubea pe parinti, sot, pe studentii ei si colegii ei da la facultate care au avut incredere si au ajutat-o de atatea ori sa isi revina.acuma daca eu am fost o studenta care am admirat-o si am crezut in capacitatile ei intelectuale sa deduc ca ar trebui pe la 35 de ani daca ma vad fara copii sa imi caut o franghie si sa imi pun capat zilelor?
    sa imi fie iertat ca nu a fost inca inmormantata dar eu numai asa pot sa merg mai departe normala la cap. sa uit de ea si gestul ei si sa ma gandesc ca undeva a facut un scurtcircuit si sa ii respect dorinta prin uitare. gestul ei dincolo de egoism este o dovada ca nu isi pretuia viata si ce a primit vreodata. avea pozitie atat de buna si totusi era capabila sa ramana insarcinata. toti am murit cate putin la aflarea vestii cu atat mai mult cei care am admirat-o si ne-am identificat putin cu ea. Dumnezeu s-o ierte si pe noi ramasi in urma ei sa ne ajute sa trecem peste zilele astea cu bine!

  6. seti
    3 Mai, 2009 la 7:45 pm

    Corina, cat de mult mi-as dori sa dau timpul inapoi.Stiu ca ai vrut sa ma cunosti. Aveam atatea de povestit draga mea. Poate aveai nevoie de ajutor, de o vorba buna….Am trecut intr-o zi la facultate pe langa tine. Nu mi-am dat seama cat suferi. Lacrimile mele nu te mai pot aduce inapoi. Vom fi mai tristi, mai singuri fara tine. Ne-am pierdut in detalii fara sa vedem esenta. Fiecare din noi avem probleme, dar poate nu avem cui le impartasi, cui cere ajutorul, le tinem bine inchise in noi insine pana devin nocive, greu de suportat, greu de dus. Din dialogurile noastre internetice mi-am dat seama de inteligenta si sensibilitatea ta, de dorinta de a cunoaste nestiutul. Si o tristete nespusa, acel ceva pe care il tineai ascuns. Se spune ca atunci cand trecem pragul in nefiinta, primim darul cunoasterii absolute, ca sufletului nostru i se ia povara disperarii, a durerii, a carcerei trupesti. Ca ne contopim cu lumina bunatatii si frumusetii, a adevarului si vietii vesnice. Sper ca esti acolo, dar ne vei lipsi la toti.
    De ce n-am putut s-o salvez pe Corina????????????????????

  7. Laura Mal
    4 Mai, 2009 la 11:55 am

    Seti,toti care am cunoscut-o indeaproape pe Corina,ne intrebam asta……..daca am fi putut sa o salvam!? Chiar inainte cu o zi m-am intalnit cu ea,era grabita ca in marea parte a timpului…..mersul in Felix….apoi scrisul a ceea ce a realizat pt lucrarea de doctorat si altele…….am cunoscut-o mai bine dupa ce nu mi-a mai fost profesoara,dupa terminarea licentei……..ducea o lupta interioara cu ea,incerca sa schimbe ceva……nu era multumita de ea……I-am spus va fi bine,toti trecem prin momente de ratacire in viata noastra dar avem persoane langa noi care ne da putere sa trecem…zice..stiu,asa e Laura,noroc,ca am persoane langa mine care m-au ajutat sa trec peste ultima sarcina pierduta.Iar cu ceva timp in urma…..Laura simt ca nu mai pot,toti imi cer prea mult si nu mai rezist …….sunt si eu om!de multe ori cred ca nu avea cui sa isi planga off-ul..( oricum nimeni nu se gandea macar la asemenea gest din partea ei ). Acum ne mai ramane sa rostim o rugaciune,sa ne bucuram ca am cunoscut o persoana deosebita (putin zis) ca si Corina. Sper ca acolo Sus ti-ai gasit pacea si linistea,ca noi aici pe pamant v-om suferi mereu ca ne-ai lasat…….. :((

  8. 4 Mai, 2009 la 7:42 pm

    Dumnezeu s-o ierte şi s-o odihneasca in pace!
    Condoleanţe familiei îndoliate.

  9. alina, fosta studenta apoi colega
    4 Mai, 2009 la 8:15 pm

    de necrezut…..

  10. cion cristian
    4 Mai, 2009 la 8:50 pm

    condoleante familiei
    dumnezeu s-o ierte

  11. Adrian Suciu&Lucian Stan
    5 Mai, 2009 la 6:18 am

    Sincere condoleante din partea colegilor tai Sbenghe si Blacky,doar ce ne-am vorbit in februarie,martie cand am dat examenul de licenta dupa 9 ani!Nu ne vine sa credem,e un soc!Dumnezeu sa o ierte pe Corina,stabilisem ca ne vedem in iunie 2010 la intalnirea de 10 ani,am stabilit si locul cu Bobitza!Vei fi mereu alaturi de noi,Adi si Luci.

  12. Mariana Foltic
    5 Mai, 2009 la 1:59 pm

    Inca nu imi vine sa cred, am primit un telefon fulgerator, am ramas in stare de soc, nu imi venea sa cred ceea ce aud. o admiram foarte mult, o vedeam o luptatoare, o femeie inteligenta si puternica, dar se pare ca m-am inselat.
    Dumnezeu sa o ierte si sa o odihneasca in pace!
    Va ramane mereu in inima mea!!!

  13. hegyi robert
    5 Mai, 2009 la 10:27 pm

    Dumnezeu s-o ierte!!! Pentru mine a fost o persoana luptatoare si am observat, a trait intr-un echilibru.

    Ma gandesc ,pot spune Condoleante in numele tuturor care au absolvit kinetoterapia, promotia 2005.

  14. 8 Mai, 2009 la 11:09 pm

    CONDOLEANTE FAMILIEI SI D-ZEU SA O IERTE SI SA O ODIHNEASCA IN PACE.

  15. Popa Mircea
    16 Mai, 2009 la 1:16 am

    Multa tristete…
    Doamne mare este mila ta!

  16. ioana (pelle)
    24 Mai, 2009 la 10:32 pm

    Dumnezeu sa-o odihneasca in Pace.Pacat ca nu mai e printre noi.Trebuia sa ne vedem anul viitor la intalnirea de 10 ani. Fosta colega Ioana (Pelle) Felhert.

  17. Malita Florin
    26 Mai, 2009 la 2:17 pm

    DUMNEZEU SA O ODIHNEASCA IN PACE!
    Un om deosebit pe care am avut norocul sa il am profesor …… .. am ramas fara cuvinte
    CONDOLEANTE FAMILIEI !

  18. ramona florea pop
    24 Iunie, 2009 la 4:07 am

    sunt inmarmurita…. nu pot sa cred ….. in 27 aprilie mi-a scris un email,i-am raspuns si nu intelegeam de ce nu-mi mai scrie,dar prinsa cu toate activitatile mele am uitat….. intalnirea dupa 10 ani …cu un moment de reculegere ptr ea va fi foarte trist si… si mai trist sa nu o avem alaturi!
    sincere condoleante familiei !
    Dumnezeu sa-i faca parte cu cei drepti!

  19. o prietena
    13 Iulie, 2009 la 9:58 pm

    Nu imi revin inca!

  20. Valentin
    14 Iulie, 2009 la 12:04 am

    Nici tu? Cred că eu in veci…. Chiar nici acum nu pot sa cred asa ceva. Cumplit…

  21. Anitha
    29 Iulie, 2009 la 8:38 pm

    a trecut o vreme de cand am aflat ca aceasta persoana deosebita (putin spus) nu mai este printre noi, cand mi s-a spus nu mi-a venit sa cred, si nu imi vine sa cred nici acum, eu inca parca ii aud vocea… vorbisem cu ea cateva zile anterior a cele intamplate.
    Condoleante Familiei! si Dumnezeu sa o odihneasca in pace!

  22. Laura Mal
    4 August, 2009 la 7:58 pm

    e greu sa vorbim despre ea la timpul trecut,sa ne aducem aminte de ea si sa spunem ca ea a fost…..si nu mai este…….ma bucur ca am avut ocazia sa o cunosc ca om\persoana nu doar ca profesoara (si de aceea am ramas si mai mult marcata de gestul ei).Imaginea si vorbele,privirea ei le am intiparite in minte,mereu ma gandesc la ea.Sper ca si-a gasit linistea de care avea mare nevoie,acolo unde este……Asa e domn’ prof. Vali,cumplit!…..

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

