Prima pagină > KINETOTERAPIE > SLUJBE DE MASEURI IN CANADA

SLUJBE DE MASEURI IN CANADA


Colegul nostru, Marius Groza, care locuieşte şi lucrează în Canada, doreşte să publice următorul anunţ:

„PENTRU CEI INTERESATI :
Firma de recrutare si imigrari a prietenului meu (www.jade-immigration.com) a primit un mandat sa recruteze 20 de masoterapeuti / masoterapeute pt Alberta, Canada
Incercam sa gasim cat de mult posibil oameni din Romania. Interviurile o sa aiba loc la Bucuresti.
In 2 randuri astea sunt cerintele si oferta:
Cerinte:
– diploma de masoterapie
– min. 1 an de experienta
– cunostinte de limba engleza – conversational
Oferta:
– contract de munca legal de 2 ani in Alberta, Canada
– aprox. 18$CAD/h = aprox. 40.000$CAD/an (brut)
Daca stiti cumva pe cineva interesat trimiteti CV-ul si intrebarile la: dtalos@jade-immigration.com sau info@jade-immigration.com
Bafta !

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. Tarna Victor
    28 Mai, 2009 la 10:04 am

    nu pot trimite CV-ul…imi da eroare peste eroare…pe care nu o inteleg.

  2. Valentin
    28 Mai, 2009 la 2:55 pm

    Inteleg, dar nu stiu cu ce te-as putea ajuta.

  3. Bianca timisoara
    11 Iunie, 2009 la 11:23 pm

    Buna, sunt stundenta in anul 5 fkt la Victor Babes in Timisoara,si anul acesta in toamna voi absolvi, … cu acesti 5 ani din cate am inteles , si sper sa nu fie asa, nu prea pot sa fac mare lucru cel putin la noi in Romania,sunt destul de speriata eu imi imaginam k o sa lucrez la spital sau la un particular, si cariera mea va decurge cum am visat. Intrebare ar fi daca este totusi necesar sa mai fac ceva dupa(master, sau sa ma transfer la med. generala si sa fac rezidentiat)ca sa pot avea acces intr-un spital.Aaaa si …de fapt eu sunt din Tg-Jiu dar de 5 ani stau in Timisoara si m-am hotarat sa raman aici in continuare. Multumiri anticipate!

  4. 14 Iunie, 2009 la 8:13 pm

    Stimata
    Bianca

    La rascruce de … o informatie de moment!

    Vino la un masterat la Oradea , unde facem foarte multa practice si astfel vei reusii sa-ti dai seama ce doresti !

    Cum si in ce forma sa ajuti umanitatea , ca NOI cu totii acest lucru facem !

    Te asteptam cu drag ca sa te alaturi altor colegi din domeniu din toamna .
    Zoltan Pasztay
    Conf Univ Dr

  5. 25 Februarie, 2010 la 1:34 pm

    buna ziua.ma numesc Ionel Marius am varsta de 40 de ani ,am absolvit un curs de maseur terapeut in urma cu 10 ani ,fost sportiv de pervormanta (judo) si as dori daca se poate sa ma informati cum as putea sa ma pot angaja in strainatate(canada)vorbesc engleza la nivel de conversatie.diplomele sunt acreditate de ministerul educatie si sportului si ministerul munci.

  6. Valentin
    25 Februarie, 2010 la 10:28 pm

    Marius, te-aş îndruma cu plăcere, dar nu ştiu nici eu mai mult decât am scris pe blog. Trimite-le un mail celor din Canada şi o să vezi ce va fi. Mult succes.

  7. Dan
    19 Martie, 2010 la 2:15 am

    Proiectul de mai sus s-a terminat in 2009.

    Daca sunteti interesati, oferim programe de emigrare in Canada. Pt mai multe informatii vizitati: http://www.ade-immigration.com

    Merci!

  8. Dan
    19 Martie, 2010 la 2:16 am
  9. Valentin
    19 Martie, 2010 la 7:13 am

    OK, numai ca din pacate nu a plecat nimeni acolo, cel putin de la Oradea, Dane. Am trimis cateva CV-uri care insa nu au intrat nicaieri,mailul nu era functional…

  10. Gaby
    30 Martie, 2010 la 1:46 pm

    Am si eu o intrebare. Sunt in clasa a XII-a , si m ar tenta sa dau la UNEFS la facultatea de kinetoterapie. A-ti putea sa-mi spune-ti daca de la aceasta facultate as putea sa lucrez in spitale, daca fac si master in acest domeniu?

  11. Valentin
    30 Martie, 2010 la 7:54 pm

    Da, faci practica la spitale, după absolvire poti lucra in spitale si se face si master. Mult succes, Gaby!

  12. rodica1apr@yahoo.com
    7 Decembrie, 2010 la 1:52 am

    Buna seara!As dori o adresa din strainatate,inclusiv din Europa,unde se cer maseuri terapeuti.Multumesc!

  13. rodica
    7 Decembrie, 2010 la 1:55 am

    As dori sa-mi comunicati unde se mai cer maseuri terapeuti in strainatate,inclusiv Europa.Multumesc!

  14. Valentin
    7 Decembrie, 2010 la 5:54 pm

    Cu plăcere ţi-am oferi o adresă, dacă am şti… Sau poate totuşi cunoaşte cineva…

  15. yloz
    8 Decembrie, 2010 la 1:00 pm

    NU cu placere va ofer si informatii reale despre munca in strainatate !!

    ZP

    Cauta job dar ce fel de JOB ??

    Un exemplu clar ! negativ

    SUA: Studenti romani, abuzati sexual sau amenintati cu moartea http://www.flickr.com/photos/europedistrict/4464076013/sizes/m/in/photostream/

    Multi studenti straini, printre care si romani, care au sosit in SUA in cadrul unui program de schimburi culturale, se confrunta in aceasta tara cu conditii de munca foarte dificile, dar si abuzuri sexuale sau chiar amenintari cu moartea,
    Potrivit unei anchete realizate de Associated Press, acesti studenti straini ajunsi in SUA cu vize J-1 (necesare si in cadrului cunoscutului program Work and Travel, n.red.) sunt atrasi de ofertele unor intermediari care promit locuri de munca stabile pe perioada verii. Unii din ei sunt platiti cu un dolar pe ora sau chiar mai putin, locuiesc in apartamente atat de aglomerate incat sunt nevoiti sa doarma cu randul sau sunt amenintati cu deportarea in cazul in care renunta la locul de munca oferit.

    Cel putin doua anchete federale pentru trafic de persoane sunt in curs de desfasurare in legatura cu vizele J-1, a precizat un oficial american din serviciile de imigratie, potrivit MEDIAFAX.

    „Nu este ceea credeam cand am platit atatia bani sa vin aici”, a declarat Natalia Berlinschi, o romanca venita in Statele Unite cu o astfel de viza, in speranta ca va face economii pentru cursurile sale de stomatologie. Ea a ramas insa fara loc de munca in aceasta vara, ajungand sa „cerseasca” o angajare in statiunea Myrtle Beach din statul american South Caroline, si fiind nevoita sa imparta o casa cu trei dormitoare cu alti 30 de studenti care participa la programul de schimburi culturale.

    „Am fost tratata foarte, foarte rau. Nu ma voi mai intoarce niciodata”, a declarat romanca.

    Multe femei care sosesc in Statele Unite cu vize J-1 sfarsesc in a lucra in cluburi de striptease, fie din propria alegere, fie fortate, conform anchetei Associated Press.

    O ucraineanca, Katya, care a fost audiata in Congres in 2007 pe tema traficului de persoane, a afirmat ca a fost fortata, alaturi de o alta studenta, sa lucreze intr-un astfel de club, ca i s-a confiscat pasaportul si ca a fost obligata sa plateasca 35.000 de dolari pentru documentele necesare angajarii. Cele doua au fost amenintate ca, in caz contrar, familiile lor din Ucraina vor fi ucise, potrivit marturiei femeii.

    Concluzie >>> DEci cu grija sa va lasati furati de mirajul jobului in strainatate !

  16. yloz
    10 Decembrie, 2010 la 1:56 pm

    Alta informatie fierbinte despre studiile si studentii din strainatate !
    Acum UK !

    Studentii britanici au patruns, miercuri, in cladirea care gazduieste sediul Partidului Conservator din Londra, dupa ce au spart geamurile acesteia, in cadrul unei manifestatii impotriva triplarii taxelor de inscriere la universitate.
    Studentii au aprins focul in fata turnului. Politia a baricadat ulterior intrarea in cladire, a constatat un jurnalist al AFP, citat de MEDIAFAX.

    Aceste incidente s-au produs in cadrul unei manifestatii organizate impotriva proiectului guvernamental de crestere a taxelor de scolarizare in facultatile englezesti, care reuneste, potrivit politiei, cel putin 20.000 de studenti.

    * Taxele de scolarizare in Marea Britanie s-ar putea tripla in 2012

    Aceasta este cea mai importanta manifestatie organizata de la preluarea functiei de catre Guvernul conservator al lui David Cameron, in mai. „Oamenii politici par sa ia in deradere (ce se intampla). Ar trebui sa ia bani de la persoane care castiga mult, care au salarii cu sapte cifre, nu de la studenti care nu au bani”, a declarat Anna Tennant-Siren, studenta la universitatea Ulster din Coleraine.

    „Deputatii ar trebui sa se gandeasca de doua ori inainte de a duce aceasta politica scandaloasa”, a afirmat presedintele Sindicatului national al studentilor, Aaron Porter.

    In prezent, taxele de inscriere pentru studentii britanici si europeni in universitatile englezesti nu pot depasi 3.290 de lire sterline (3.777 de euro) de student pe an. Dar Guvernul conservatorului David Cameron vrea sa autorizeze universitatile sa fixeze aceste taxe la maxim 6.000 de lire sterline si, „in circumstante exceptionale”, la 9.000 de lire sterline.

    Cititi si:Londra vrea sa „cearna” studentii straini?

    Marea Britanie reduce numarul vizelor acordate studentilor straini

    msnbc.msn.com.

    ZP

  17. Valentin
    10 Decembrie, 2010 la 7:24 pm

    Cu toate cele scrise de colegul meu VĂ SFĂTUIESC SĂ VĂ ÎNCERCAŢI NOROCUL. Nimic nu se compară cu satisfacţia că eşti plătit la valoarea ta. Dacă te pregăteşti bine profesional, înveţi câteva limbi străine şi mai ai şi un dram de noroc…
    Dacă nu încerci nimic nu ajungi nicăieri. Cine nu riscă, nu câştigă. Şi în fond ce aveţi de pierdut dacă mergeţi s lucraţi în străinătate? Nicăieri nu sunt câinii cu covrigi în coadă, însă pentru oamenii de calitate se găseşte întotdeauna câte ceva.
    Urmează un interviu care va clarifica nişte lucruri. Staţi pe-aproape…

  18. lorena
    11 Octombrie, 2012 la 7:12 pm

    am facut cursuri de masaj terapeutic si de relaxare si doresc sa lucreez in canada cum putem sa luam legatura ma cheama dan vulpe si am 45 de ani nr de telefon 0786597742

  19. Valentin
    12 Octombrie, 2012 la 2:44 am

    Dan, anuntul e vechi, nu cred ca mai e de actualitate, insa mai sunt si alte joburi pentru maseuri, pe vase de croaziera de exemplu. Puteti sa-i scrieti lui Marius Groza sau la adresa de mail mentionata in articolul publicat de mine.

  20. Marius
    11 Noiembrie, 2016 la 9:27 am

    suntem doi kinetoterapeuti care lucreaza in Franta si am dori sa emigram in Canada, daca aveti ceva informatii cu privire la autorizatia de libera practica va suntem recunoscatori

  21. Valentin
    17 Noiembrie, 2016 la 1:43 am

    Bună. Nu avem informații. Intrați pe site la Ordinul kinetoterapeutilor canadieni și cereți lămuriri.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

