Prima pagină > KINETOTERAPIE > O NOUĂ CARTE VALOROASĂ

O NOUĂ CARTE VALOROASĂ


Doamna prof. univ. dr. Mariana Cordun, deja autoare a mai multor cărţi şi lucrări de înaltă ţinută ştiinţifică  îşi lansează în ziua de vineri 30.10 2009 la Congresul de la Bucureşti o nouă carte, intitulată KINANTROPOMETRIE.

Puteţi vedea mai jos coperta, cuprinsul şi o prefaţă semnată de renumitul prof. univ. dr. Ioan Drăgan.

Coperta_kinantropometrie

kinantropometrie_prefata

kinantropometrie_Cuprins

Să sperăm că o vom citi cât mai curând.

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. 13 Octombrie, 2009 la 1:06 pm

    Chiar ma bucur ca e ceva nou.. mai diferit.
    Asteptam🙂

  2. Valentin
    14 Octombrie, 2009 la 1:01 am

    Da, sper să trimită dna. Prof. Cordun câteva şi la Oradea.
    Dacă vrei poţi pune anunţul şi pe blogul tău, fără trimitere la al meu.

  3. emilia voinea
    30 Octombrie, 2009 la 11:07 pm

    Eu am norocul sa primesc aceasta carte chiar saptamana viitoare.
    Sunt sigura ca imi va fi utila.
    Revin cu recomandari🙂

  4. elena
    26 Noiembrie, 2009 la 6:21 pm

    in legatura cu cartea doamnei Cordun, am avut placerea sa o rasfoiesc putin…..este o carte foarete organizata si foarte necesara, mai ales ca voi fi un viitor kinetoterapeut…intrebarea mea este, de unde o pot cumpara deoarece am vazut ca a aparut…multumesc anticipat

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

