Prima pagină > KINETOTERAPIE > TUR CICLIST 14 05 2010

TUR CICLIST 14 05 2010


Am obţinut autorizaţia pentru deşfăşurarea turului ciclist de promovare a KINETOTERAPIEI. Acesta va avea loc în ziua de vineri, 14 mai, de la orele 11. Plecarea va fi de la Universitatea din Oradea, iar traseul va fi următorul: Podul Decebal, str. Transilvaniei, Piaţa Rogerius, Gara Oradea, Magazinul Crişul, Lotus, Cartierul Nufărul, Sânmartin, Băile Felix, Băile 1 Mai, din nou spre Oradea, până la Magazinul Crişul, de unde mergem spre Săldăbagiu de Munte şi apoi spre Paleu, unde ne oprim la Coliba lu’  Horea. Avem tricouri inscripţionate cu „Kinetoterapie 2010 şi FRAK, membră WCPT”. Pe traseu ne vom opri pentru fotografii şi aşteptăm cu interes alte idei şi propuneri.

Evenimentul este organizat sub egida FRAK, organizaţie membră a WCPT. Vă aşteptăm pe toţi, practicieni,  studenţi sau simpatizanţi, indiferent de vârstă. Avem încă o ocazie de a lega prietenii şi de a înţelege că unirea face puterea.

Mulţumesc comitetului de organizare format din inimoşii studenţi Cristina Balota, Andrada Melinte şi Csabi Kincses.

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. ZP
    8 Mai, 2010 la 12:16 pm

    Bravo, Va felicit pentru initiativa si organizare , multumesc Vali ptr invitatie personala .

    Sunt cu voi , daca imi permite timpul , voi fii chiar o parte din drum si pe bicicleta .
    Zoltan Pasztay

  2. fostă studentă
    8 Mai, 2010 la 5:09 pm

    Nu stiu din ce motive nu se tine turul in data de 11 (cum am crezut ca o sa fie)…..iar unii muncesc pana la orele 14…..daca e batut in cuie cele de mai sus,imi pare nespus de rau,dar n-am cum sa particip,desi de cand am vazut primul articol postat….am fost sigura ca voi participa…….dar n-am ce face in privinta asta.

  3. fostă studentă
    8 Mai, 2010 la 5:11 pm

    Am uitat sa-mi „semnez” cele scrise…..
    Laura M.(master anul 2)

  4. carmen
    8 Mai, 2010 la 6:01 pm

    buna ziua … ma bucur ca s a rezolvat si astept cu nerabdare pedalam pt kineto

    P.S „mi am spalat bicigleta special pentru asta”

  5. Cristina
    8 Mai, 2010 la 10:13 pm

    Sunt bucuroasă şi nerăbdătoare să vină ziua de vineri:)) dar cel mai mult mă bucur că am reuşit să fiu de folos, şi prin acest eveniment doresc prosperitate şi dezvoltare în ceea ce înseamnă KINETOTERAPIE.
    Mulţumesc domnului profesor Valentin Serac pentru colaborare, susţinerea şi încurajarea de a participa şi a mă implica în acest eveniment deosebit.
    Alte comentarii dupa…:))

  6. Csabi
    9 Mai, 2010 la 12:15 pm

    Cristina, eşti piatra de temelie a acestei acţiuni. Ce frumos e când se adună mulţi oameni minunaţi şi împreună fac lucruri deosebite, nu-i aşa? Locul tău e pe podium, lângă domnul profesor. Vă mulţumim.

  7. Valentin
    9 Mai, 2010 la 6:45 pm

    Mulţumim, Cristina, pentru tot ceea ce ai făcut. Aş vrea să fie mai mulţi oameni ca tine pe lumea asta. Ar fi o lume mult mai bună🙂

  8. Valentin
    9 Mai, 2010 la 6:46 pm

    Nu e cu podium, dar locul vostru acolo ar fi, Cristina, Andra şi Csabi. Mă bucur că v-aţi implicat.

  1. 8 Mai, 2010 la 2:53 pm

Lasă un răspuns

