Prima pagină > KINETOTERAPIE > KINETO TOUR 2010

KINETO TOUR 2010


Acţiunea noastră s-a bucurat de un real succes. Am participat circa 25 de persoane, cu tricouri, fără maşină de poliţie, dar cu permisiunea de a rula în coloană pe trei rânduri. Traseul a fost cel dinainte stabilit, însă punctul terminus a ajuns să fie  strada Republicii din Oradea, la o terasă. Entuziasmul tinerilor mei viitori colegi a cucerit pe toată lumea, iar sloganul „KINETO” s-a auzit în întegul oraş. S-a vorbit despre profesia de kinetoterapeut, despre FRAK, despre WCPT, despre sănătate şi despre exerciţiul fizic. S-au făcut şi fotografii, iată câteva dintre ele:

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. Csabi
    15 Mai, 2010 la 7:15 pm

    Turul ciclist a fost evenimentul anului la kineto, aici la noi. Doar cuvinte de laudă pentru dumneavoastră, pentru fetele care au participat la organizare, colegilor că au rezistat şi pentru toţi care ne-am simţit cu adevărat fericiţi. Ar trebui să legăm o tradiţie de 2 zile, un congres pentru studenţii de la kineto într-o zi, iar în următoarea turul cu bitzele. Pălăria jos în faţa tutror.

  2. marianita
    15 Mai, 2010 la 10:21 pm

    In primul rand vreau sa va felicit pe toti cei care ati luat parte la acest mars, imi pare extrem de rau ca nu am putut fi acolo cu voi fizic, dar sa stiti ca am fost prezenta cu sufletu.
    Si noi in 2005 am organizat si am participat cu acelasi entuziasm si ne-am bucurat de succesul acelui mars.
    Salutari tuturor!!!!!!!!!!

  3. donorbi
    16 Mai, 2010 la 1:30 pm

    Bravo pt. organizare!
    Totusi pacat ca doar eu am reprezentat generatia ‘mai veche’…asa ii cand nu mai esti student…

  4. Valentin
    16 Mai, 2010 la 2:20 pm

    Mulţumim, Norbi. Aşa-i, păcat, dar ce să facem? Mergem înainte, la anul organizez unul şi mai mare. Şi anunţ cu o lună înainte.

  5. hegyi robert
    16 Mai, 2010 la 5:42 pm

    Salut, felicit initiativa si pe participanti. As fi dorit sa particip dar in timpul saptamanii nu sunt sanse. Dar poate la anul va fi in weekend organizat:)

  6. yloz
    16 Mai, 2010 la 5:45 pm

    Bravo , si felicitari tuturor , pentru ciclism Tour 2010 si mai ales pentru scopul final adica >>promovarea profesiei de Kinetoterapeut !!
    Imi pare nespus de rau ca nu am reusit sa fiu cu voi , fiind ocupat (cu 6 pacienti ) Nu am reusit sa fiu pe bicicleta , dar am promovat direct kinetoterapia cazului dat !
    Salutari voua si succes Kinetoterapiei
    ZP

  7. Valentin
    16 Mai, 2010 la 5:45 pm

    Salut. Mersi, Robi. Nu-l putem organiza în weekend, trbuie să promovăm kinetoterapia şi profesia noastră în timpul săptămânii, când e cine să ne vadă, să-şi pună întrebări şi să primească sau să caute răspunsuri.

  8. Valentin
    16 Mai, 2010 la 5:46 pm

    Mulţumim, Mariana. Ne-ai lipsit, la fel ne-au lipsit toţi colegii tăi. Numai bine.

  1. 15 Mai, 2010 la 8:08 pm

Lasă un răspuns

