Prima pagină > SPORT > CAII DE LA CETARIU

CAII DE LA CETARIU


Cui îi plac caii? Cred că suntem mulţi care iubim aceste minunate animale. Duminică dimineaţa am ieşit la plimbare cu bicicleta şi m-am întâlnit pe drum cu lăptarul, un domn foarte în vârstă. Mi-am zis să-l întreb ce mai face, cum merge afacerea şi aşa mai departe, îmi place să fac conversaţie cu vârstnicii. Ai o mulţime de lucruri de învăţat de la ei. Ce noroc fenomenal… Omul m-a întrebat dacă merg la concursul de altelaje de la Cetariu. I-am răspuns că nu ştiu despre ce-i vorba, dar a insistat să mă duc, că nu ştiu ce pierd. Ei bine, a avut dreptate, am petrecut câteva ore extraordinare. Nu numai concursul în sine, ci şi discuţiile despre cai despre trăsuri, hamuri, despre dresaj, nutriţie, monte. Eu am crescut la ţară, cu cai, am fost de foarte multe ori prin târguri, am călărit, am mânat, am fost şi la potcovit şi după lemne, mă rog, sunt fan forever. Am avut multe de învăţat. La concurs au participat vreo zece echipaje, doar două conduse de români, restul de maghiari. Ungurii şi caii reprezintă o formidabilă simbioză exprimată duminică de călăreţul maghiar Szferle Mihaly, care ne-a încântat cu o demonstraţie de dresaj. Calul lui s-a culcat lateral, a făcut pe mortul, a stat în „sezi” ca un câine, a aşteptat în culcat, a fost călărit în picioare, ce mai, foarte fain.

Ca să nu mai lungesc vorba vă pun nişte poze.

Categorii:SPORT
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

