Prima pagină > KINETOTERAPIE > TURUL CICLIST SM 2010

TURUL CICLIST SM 2010


În perioada 1-4 octombrie 2010 a avut loc primul tur ciclist de caritate pentru persoanele cu scleroză multiplă, la iniţiativa FRAK, pe traseul Oradea- Cluj-Napoca şi retur.  Pentru realizarea acestei acţiuni am colaborat cu cluburile Rotary din Oradea, Huedin şi Cluj, după cum şi cu asociaţiile Plus, Filantropia Oradea şi cu Episcopia Ortodoxă Română a Oradiei, evident şi cu Fundaţia de Scleroză Multiplă Bihor, reprezentată de părintele Laurenţiu Lazăr, care a venit cu maşina Episcopiei. Cei şase care au pedalat 340 de kilometri pentru această cauză au fost subsemnatul, apoi următorii studenţi la Kinetoterapie Master: Csabi Kincses, George Paşc, Alexandru Coroli şi Artur Lorant Iablonschi, împreună cu voluntarul francez Anthony Burt. În prima zi am făcut 93 de kilometri şi am fost cazaţi în localitatea Poieni, aproape de Valea Drăganului, la un complex hotelier absolut impresionant, al Fundaţieri Emanuel (www. fundatiaemanuel.ro), condus de dl. Stefan Sâna, căruia îi mulţumim şi pe această cale. A doua zi am ajuns la Mănăstire Floreşti, unde am fost de asemenea primiţi foarte bine. Duminică ne-am întâlnit cu unii dintre cei mai importanţi membri Rotary Club Cluj Napoca, la Universitatea Babeş- Bolyai, am făcut fotografii şi am explicat că acest tur este un experiment pilot, primul dintr-o serie care se vrea a fi continuată mulţi ani de aici înainte. De asemenea dorim să-i mulţumim domnului Cristian Timar de la Kogaion, cel care ne-a ajutat foarte mult cu imprimarea logourilor pe vestele reflectorizante cu care am călătorit.

Conexiunea mea lentă la internet nu-mi permite să pun foarte multe fotografii, dar iată câteva dintre ele:

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. 6 Octombrie, 2010 la 9:11 am

    Foarte tare, frate! Felicitări!

  2. Csabi
    6 Octombrie, 2010 la 1:08 pm

    Deosebit. Vă mulţumim că v-aţi gândit la noi, cred că am fost o echipă rezistentă şi dinamică. Fiecare kilometru a însemnat o picătură în credinţa de a ajuta oamenii care au nevoie de un sprijin. Aştept următorul tur care cu siguranţă va fi şi mai impresionant. Felicitări băieţilor, dumneavoastră, domnului părinte şi tuturor care au contribuit la realizarea turului. Cum se începe un an universitar? Aşa! Cu o activitate caritabilă de anvergură şi cu un blog cu aproapre 120.000 de vizite. Fără cuvinte, pălăria jos.

  3. Valentin
    6 Octombrie, 2010 la 8:53 pm

    Mersi, Mircea! Data viitoare vii cu noi? Avem si locuri in the car.

  4. donorbi
    14 Octombrie, 2010 la 3:52 pm

    Felicitari baieti! Pacat ca pe vremuri nu s-a organizat asa ceva

  5. Valentin
    15 Octombrie, 2010 la 9:10 am

    Mersi, Norbi. Nu-i bai că nu s-a organizat, se va organiza de acum încolo. Te aşteptăm să vii cu noi next time.

  6. 3 Noiembrie, 2010 la 6:25 pm

    Felicitari baieti! S-a lasat cu febra musculara ?
    Sincer, mi-ar fi placut sa pot sa va insotesc… poate o sa fiu prin preajma la urmatorul tur😀

  7. Valentin
    3 Noiembrie, 2010 la 10:38 pm

    Hai data viitoare, facem unul mai mare şi ştii tu de care… Poate cântâm „Baila Morena” sau măcar un „Cielito Lindo”…

  8. Marianita
    10 Noiembrie, 2010 la 10:49 am

    Salutare tuturor si felicitari, a fost un traseu lung si frumos, cred ca si greu, oricum felicitari. Vad ca v-ati oprit pe la biserica din Alesd, sau gresesc? :))

  1. 6 Octombrie, 2010 la 11:16 am

Lasă un răspuns

