Prima pagină > KINETOTERAPIE > ANUNŢ DE LA FRAK ŞI APK

ANUNŢ DE LA FRAK ŞI APK


Stimaţi colegi,

Anunţ important din partea FRAK şi APK.  Îl găsiţi mai jos.

anunt initiativa membri

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. PROF CACIULAN
    9 Ianuarie, 2011 la 11:29 pm

    A mai trecut un AN !
    ….cu bune cu rele,cu bucurii cu necazuri,cu satisfactii si realizari profesionale! Vietile noastre au uneori parfum de poveste si sunt tulburate,ametite, imbogatite de oameni care ne dau ,dar si primesc in schimb „din prea plinul nostru”
    ….cind anii trec incepem sa apreciem experienta acumulata si sa descoperim cit suntem de bogatii…si atunci incepem sa impartasim.
    Ma consider o persoana norocoasa pt ca am cunoscut OAMENI minunati carora „le-am schimbat un pic viata”,dar si ei pe a mea.Ma bucur ca de-a lungul vietii am intilnit multi tineri valorosii,da cei in care am crezut,au si confirmat!
    Ei sunt prietenii mei „de suflet”,cu care discut,cu care schimb ideii,cu care ma confrunt uneori,si care-mi „umplu viata”…pt ca ma surprind cu inteligenta lor,cu capacitatea lor de a patrunde in esenta lucrurilor,ma fac partasi la realizarile lor profesionale…si-mi dau posibilitatea sa stau alaturi de familiile lor „la ceas de mare bucurie”
    Pe 13 DEC 2010(cine spune ca 13 aduce ghinion?) inca un KINETO a reusit o mare performanta EX deDOCTORAT.
    DANIELA STANCA a trecut cu brio acest capitol imp al carierei profesionale,cu o tematica dificila,dar f frumoasa,cea a copilului cu disabilitati.A lucrat sub „bagheta magica” a prof dr MARIANA CORDUN si a fost ajutata sa descopere lumea „mirifica a copilului special”,sa-l priveasca,sa astepte,sa descpere posibilitatile acestor copii,sa le puna in valoare,si sa-i ajute cu noile cunostinte.
    Comisia de doctorat a avut numai cuvinte de lauda,iar cei prezenti entuziasmati! Am fost alaturi de ea emotionata,am trait la cote maxime acest mare pas,pt ca DANIELA STANCA este f speciala pt mine.
    Ea va continua alaturi de cei DARUITI cu rezultate remarcabile ,aceasta profesie si de ce NU si destinele kinetoterapiei?
    Merita pt ca este tenace,serioasa,hotarita si responsabila.
    FELICITARI DANIELEI STANCA,FELICITARI PROF UNIV DR MARIANA CORDUN pt „figura frumoasa” pe care a-ti facut-o pt kinetoterapia romaneasca !!!

  2. Valentin
    10 Ianuarie, 2011 la 9:33 am

    Felicitări Daniela, felicitări dnă. prof univ. dr. Cordun pentru acest doctorat şi pentru tot ceea ce aţi făcut pentru această meserie. Doamnă Elena, vă invidiez la pozitiv pentru că vă puteţi întâlni zilnic cu asemenea personalităţi.
    În altă ordine de idei, mi-ar plăcea să ştiu părerile dumneavoastră despre copiat, văd că nu comentează prea multă lume, oare am greşit cu postul acela? Mulţumesc anticipat.

  3. Dana
    10 Ianuarie, 2011 la 8:42 pm

    Multumesc tare mult pentru cuvintele minunate. Nu stiu cat de mult le merit. Oricum, daca vin din partea „dnei prof”, imi umplu sufletul si le pun la loc de cinste. Caci ceea ce sunt acum (profesional, om, femeie, parinte, sotie) se datoareaza, intr-un procent foarte mare, dragei mele „dna prof”. Va iubesc din tot sufletul si stiu ca impreuna vom reusi sa daramam niste munti, care nu de putine ori, parca se ridica in fata noastra, asa, din senin. Sa stiti ca este mare onoare si mai ales incantare sa ai langa tine oameni ca „dna prof”. Si apoi, nimeni nu o cunoaste cu adevarat, asa cum am facut-o eu, de-a lungul timpului. Mare pierdere! Credeti-ma. Va sarut cu drag, in auzul si vazul tuturor si imi declar dragostea nemarginita pe care v-o port, „mai doamna”!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

