Prima pagină > CĂRŢI INTERESANTE, KINETOTERAPIE > UN KINETOTERAPEUT LA ANTENA 2

UN KINETOTERAPEUT LA ANTENA 2


Duminică 10 iulie la ora 15.30, apărătoarea drepturilor noastre, doamna Elena Căciulan preşedintele APK Muntenia va vorbi în cadrul rubricii „Oamenii timpului nostru”, la postul Antena 2. Se vor pune întrebări interesante şi ştim că şi răspunsurile vor fi pe măsură.

După emisiune urmează pe blog un interviu cu doamna Elena, care ne rezervă vara aceasta o mulţime de surprize dintre care doresc să menţionez deocamdată doar cartea domniei sale, probabil una dintre cele mai complexe lucrări din ultimii ani în domeniul kinetoterapiei în pediatrie,  scrisă în colaborare cu distinsa noastră colegă doamna Daniela Stanca, amândouă fiind deţinătoare ale titlului de doctor. Ştiind ardoarea cu care vă implicaţi în tot ceea ce faceţi, abia aştept să văd emisiunea şi să citesc cartea. Sunt convins că ambele vor avea mare-mare succes.

  1. yloz
    6 Iulie, 2011 la 6:11 pm

    Ar fi cazul macar in ceasul al 12 -lea sa fie ceva de clasa si nu de forma .
    Felicitari .
    ZP

  2. Iliuta
    10 Iulie, 2011 la 4:13 pm

    Tin sa o felicit pe prof. Caciulan pentru frumoasa emisiune de pe antena 2, emisune care a atins si subiecte asteptate de mine, legate de legistalia in domieniuu.
    Frumoasa prezentare a recuperarii in sfera pediatrica a fost facuta, sperand ca impactul emisiunii asupra parintilor copiilor cu dizabilitati sa fie favorabil, stimuland poate astfel nivelul de adresare cadre cabinetele de kinetoterapie, unde se poate face kinetoterapie individuala.
    In discutie cred ca ar fi trebuit sa se aduca si „razboiul” dintre kinetoterapie si balneofiziokinetoterapie, razboi care face victime pe ambele fronturi acestea, pierdantii fiind doar studentii si absolventii acestora, si singurii triumfatori fiind facultatile care se imbogatesc an-de-an cu taxele de studii si nu numai.
    Oricum frumoasa emisiune de duminca, care merita urmarita cu antentie.

  3. Valentin
    13 Iulie, 2011 la 12:17 am

    Nu inteleg ce vreti sa spuneti. Ati vazut emisiunea de duminica? A fost una de superclasa. Sunt convins ca si cartea va fi la fel.
    Felicitari doamna Caciulan, sunt putini oameni de valoarea dumneavoastra pentru noi si tin sa va multumesc in numele tuturor celor care citesc acest blog.

  4. 14 Iulie, 2011 la 1:39 pm

    O inregistrare nu exista pe undeva? Din pacate nu am avut posibilitatea sa vizionez emisiunea.

  5. Valentin
    17 Iulie, 2011 la 8:11 am

    O să pun videoclipul pe blog, Norbi. Nu peste mult timp.

  6. Da
    17 Iulie, 2011 la 10:24 am

    Am urmarit emisiunea cu mare drag! Si chiar a fost o emisiune de superclasa. Motivul: invitata! O adevarata doamna, un adevarat profesionist. Cine mai vorbeste atat de frumos despre meseria pe care o practica? Cu atata patos! Cata eleganta, cata atitudine…., maturitate si mai ales intelepciune. Este greu sa vezi dincolo de forma. Ai nevoie de toate cele enumerate anterior. Cred ca am mai spus candva, ca nu stiti dragilor, pe cine pierdeti. Va doresc, ca macar o data in viata, sa intalniti un asemenea om de valoare. Felicitari si toate gandurile bune scumpei mele profesoare!

  7. 17 Iulie, 2011 la 10:30 am

    mersi, cred ca si altii asteapta nu numai eu.

  8. Valentin
    17 Iulie, 2011 la 4:33 pm

    Chiar că nu ştiu mulţi pe cine pierd. Îmi amintesc că în 1995, student fiind, am făcut practică în instituţia în care lucra doamna dr. Elena Căculan. Nu numai că ne-a dăruit din sufletul dânsei (care e cam cât Atlanticul), din experienţa profesională, ci ne-a mai dus şi să cunoaştem Bucureştiul, ne-a invitat la Pizza Hut şi a achitat o notă pentru 15 persoane, n-a vrut nicicum să ne lase să plătim deşi ne cunoştea doar de câteva zile.
    Eu când am văzut emisiunea mi s-a părut că atât doamnele Căciulan cât şi Delia Budeanu sunt parcă de pe o altă lume, dintr-o altă ţară, la alt nivel, chiar şi de educaţie. Doamna Budeanu citea şi traducea în direct cu o inspiraţie demnă de invidiat materiale din limba franceză, lucru absolut nemaintâlnit la realizatorii de emisiuni de pe la noi. Sau cel puţin eu n-am văzut pe nimeni făcând aşa ceva… Nu mai are cine să cuprindă atât de frumos în cuvinte această meserie pe care alţii încearcă s-o îngroape. Doamna Căciulan e „coama viscolului”.

  9. Csabi
    21 Iulie, 2011 la 5:56 pm

    O emisiune de aur. Cât de frumos a vorbit doamna Căciulan despre kinetoterapie, despre oamenii care promovează această profesie şi dăruiesc din experienţa lor. E ceva de neuitat.
    Dacă doriţi să o vedeţi aveţi aici linkul:

    http://www.antena2.ro/video/oamenii-timpului-nostru_4811

    Vă mulţumim frumos.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

