Prima pagină > KINETOTERAPIE > AM ÎMPLINIT 160.000 DE VIZITE

AM ÎMPLINIT 160.000 DE VIZITE


Ei, uite că nu-mi prea vine mie parcă să cred, dar paginile acestea au fost vizitate de peste 160.000 de ori. Nu cred că e un lucru rău şi sunt curios dacă alte bresle sunt la fel de unite, pentru că, de fapt, mi-am atins scopul… V-aţi întâlnit, v-aţi cunoscut, aţi schimbat informaţii, adrese, idei, ce mai, e formidabil. Să dea Dumnezeu când o fi mai rău să fie ca acuma. Felicitări tuturor, aţi devenit o forţă.  Ciorba de bolovan poate fi totuşi foarte gustoasă, nu-i aşa?

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. Csabi
    1 August, 2011 la 10:22 pm

    Felicitări! Ţineţi-o tot aşa.

  2. PROF Caciulan
    13 August, 2011 la 10:15 am

    Nimic nu ma mira la tine Valentin Serac , pt ca sunt OAMENI care se nasc invingatori si tu esti unul dintre ei!
    Ai reusit sa faci un mare PAS pt kinetoterapie si Kinetoterapeuti, pt ca ai reusit sa=i aduci pe toti pe un teren care a incercat sa=i invete ce este RESPECTUL ,sa inteleaga ca nu ne luptam decit pt noi,pt a recunoaste o prof care exista de zeci de ani si care si=a facut bine treaba (pacientii sunt martorii nostrii) ,ai cultivat si promovat VALOAREA!!!!
    Nici o clipa nu ma indoiesc ca vei continua ceea ce ai inceput si cred in FORTA cuvintelor tale, in talentul tau de JUSTITIAR, de a pastra intodeauna echilibrul balantei !
    Ma bucur pt tot ce intreprinzi ,sunt alaturi de tine,te sustin si stiu ca suntem „in aceeasi barca” care va depasi intodeauna curentul potrivnic si care va aduna alaturi numai oameni valorosi!!!!
    Sunt mindra ca am crezut in TINE si nu m=ai dezamagit!!!!!!!!

  3. Valentin
    14 August, 2011 la 11:14 pm

    Vă mulțumesc pentru cuvintele frumoase. Nu știu dacă merit chiar așa cuvinte, dar cred și eu că am ajuns toți pe un teren pe care trebuia să fi fost deja de multă vreme.
    În rest, sunt ca Jackie Charlton, fac ce pot și uneori ce vreau, destul de des ce-mi place…

    Cu talentul de justițiar, nu știu ce să zic, cred că am văzut prea multe filme cu eroi interpretați de John Wayne, Clint Eastwood, Dharmendra și Amitabh, așa că oi fi devenit ca ei…:))) Mai știi? Nu-mi mai revin… așa-s băieții de la țară…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

