Prima pagină > ÎNCEPUTUL, KINETOTERAPIE, LIMBI STRĂINE, SPORT > DL. PROFESOR UNIV. DR. VASILE MARCU IESE LA PENSIE

DL. PROFESOR UNIV. DR. VASILE MARCU IESE LA PENSIE


Dl. profesor univ. dr. Vasile Marcu, unul dintre modelele mele in viaţă şi omul căruia îi datorez enorm din toate punctele de vedere ale formarii mele profesionale iese la pensie. Nu-mi vine să cred că a zburat timpul in felul acesta… Imi revine în minte admiterea la facultate, de acum 20 de ani, cand domnul profesor era printre cei care supravegheau probele fizice, eu aveam o intindere musculară deja dureroasă la cvadricepsul stâng, mă gândisem să renunţ şi să încerc anul următor, dar el mi-a spus: „haide, pentru atâta nu merită să renunţi, mai ai 100 de metri, doar 100 de metri”… Am alergat cum am putut, am reusit să trec de probele fizice, apoi si de cele scrise si iată-mă aşternând in eter aceste rânduri…  Domnul profesor a fost mai tarziu conducătorul ştiinţific al studiilor mele de doctorat (şi al câtor alte studii de doctorat!!!!), fiind mereu alături de mine, chiar şi in momentele mai puţin plăcute prin care (poate din păcate, poate până la urmă din fericire) nu de puţine ori am trecut…

Nu cred că mai există in lumea asta un alt dascăl care să fi ajutat atâta lume, cineva la care să te duci cu intrebarea si de la care să nu pleci fără răspuns, cineva care să nu facă diferenţe între cei care-i trec pragul, cineva care să fie mereu gata să ajute pe toată lumea şi care să însufleţească orice reuniune la care participă,  indiferent de auditoriu sau de meridian.

Dintre cele mai importante realizari ale dânsului in anii in care a fost si preşedinte al FRAK amintesc doar aderarea României la WCPT in 1999, la congresul de la Yokohama, de asemenea implicarea in proiectele THENAPA 1 şi 2, un meeting THENAPA fiind organizat in 2005 şi la Băile Felix.

Cred că aş putea scrie foarte mult, dar mă opresc aici şi vreau să-i mulţumesc pentru tot mentorului meu şi celui de la care am invăţat atat de multe lucruri.

Să trăiţi 100 de ani, domnule profesor, să vă bucuraţi de pensie şi să continuaţi să-i inspiraţi pe ceilalţi aşa cum aţi făcut mereu.

  1. Gabi B
    1 Februarie, 2012 la 1:01 pm

    Sa aveti parte de o pensie cat mai lunga si sanatate maxima!!!Si eu ca si nenumarati colegi de ai mei, am foarte multe amintiri placute din timpul scolii si nu numai…Am dori sa nu uite de noi chiar daca se pensioneaza si sa ne ajute in continuare prin posibilitatile pe care le va avea. Toate cele bune!!!! KINETO promotia 99.

  2. prof Caciulan
    1 Februarie, 2012 la 11:21 pm

    Nu cred in aceasta poveste cu pensionarea prof MARCU ?PT ca asa cum il cunosc eu nu prea are timp EL de glume.
    Eu cred ca prof MARCU a facut o gluma ca sa-si adune echipa si sa mai puna tara la cale!
    eu cred ca prof MARCU a luat o gura de aer si ia din nou startul ,pt ca el nu are timp sa-si termine proiectele prea curind!
    Stiu ca va lucra alaturi si de noi ,ca-l vom avea in preajma la toate intilnirile,ca vom continua tot ce am discutat si planificat si ca se va bucura pt realizarile noastre!
    Este imp sa nu se uite ca a fost DESCHIZATOR de drum pt FRAK la nivel international,iar noi suntem datori sa continuam si sa afirmam kineto romaneasca !
    Cu sanatate si cu tinerete fara batrinete sa va bucurati de viata!!!!!

  3. zp.
    5 Februarie, 2012 la 9:31 pm

    Draga Vasile ,
    Multumesc pentru inceputuri , pentru colaborare , si felicitari pentru realizari !
    @Nu te vom uita @
    La multi Ani cu sanatate
    Dinastia si familia Kineto Zoltan Pasztai !!

    ps . Multumim pentru invitatie , a fost o seara minunata >

  4. Cristi
    16 Februarie, 2012 la 8:03 pm

    Cu siguranta unul dintre cei mai buni Dr.kinetoterapeuti, un model pentru noi-tinerii invatacei, si o sursa de inspiratie pentru toti.
    Din pacate noua generatie nu a beneficiat de foarte multe informatii directe de la Dl Dr. Marcu. Posibil datorita numeroaselor proiecte din care face parte, a renuntat la predarea unor materii.
    Oricum, ne raman atat „izvoarele scrise” ( o gama larga de carti) cat si cele „nescrise”( care le-ati dobandit voi, profesorii nostri, de la dansul ), care „ard” de nerabdare sa fie aprofundate, mai trebuie sa constientizam ca trebuie sa o facem😀

    Multumiri pentru tot ce ati facut pentru noi D-lui Marcu!
    Sa aveti o viata frumoasa, si sanatoasa!
    Cu respect, Cristi

  5. Agoston silviu
    6 Martie, 2016 la 12:33 am

    Vă purtăm recunoştinţă veşnică! Vă dorim sănătate şi linişte sufletească! Prof. Silviu Agoşton – director CPU Blaj.

  6. Savian DRAGAN
    6 Martie, 2016 la 11:42 pm

    Salutare tuturor,

    Caut urgent un kinetoterapeut cu autorizatie de practica in Franta pentru asistanat in cabinetul meu si eventual preluare cabinet ulterior. CA 100 K. 25%. Am deschis un al doilea cabinet si nu fac fata cererii.
    Nr.meu: + 33 (0) 684858528. Regiunea Burgogne, 03290, Diou. Savian DRAGAN

  7. Valentin
    7 Martie, 2016 la 12:19 am

    Succes!😀

  8. Dragan
    9 Martie, 2016 la 2:00 am

    Mersi Vali! Te asteptam pe la noi.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

