Prima pagină > KINETOTERAPIE > FRAK ORGANIZEAZĂ AL IX-LEA CONGRES DE KINETOTERAPIE DIN 2012

FRAK ORGANIZEAZĂ AL IX-LEA CONGRES DE KINETOTERAPIE DIN 2012


Federaţia Română a Asociaţiilor de Kinetoterapie organizează la Bucureşti in 4-6 octombrie 2012 cel de-al IX-lea congres de kinoterapie. Iată primul anunţ al congresului cu participare internaţională, lista participanţilor fiind alcătuită din nume grele ale kinetoterapie europene şi mondiale:

primul anunt

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. 30 Ianuarie, 2012 la 8:50 am

    Locatia congresului se stie?

  2. Daniela Stanca
    5 Februarie, 2012 la 8:07 am

    Bucuresti

  3. Ghilezan Codruta
    3 Aprilie, 2012 la 10:25 am

    Buna ziua,
    as dori daca se poate sa imi spuneti care sunt tarifele pt participare la congres. Eu sunt kinetoterapeut, dar si studenta la Medicina Generala an 5.
    Multumesc anticipat!

  4. oprean ildico
    19 Iulie, 2012 la 7:33 pm

    Buna ziua,
    As dori sa aflu mai multe detalii despre Congresul care va avea loc la Bucuresti 4-6 oct 2012.
    Conditii de participare, cazare, taxe, nr mobil, email, persoana de contact

  5. Valentin
    19 Iulie, 2012 la 8:13 pm

    Ildico, daca descarci invitatia gasesti topate informatiile acestea.

  6. 9 Septembrie, 2012 la 5:23 pm

    buna ziua. am intrat pe invitatie dar acolo nu scrie unde se tine congresul,stiu ca este in bucuresti dar nu mentioneaza adresa si care sunt taxele pentru participare.daca ma poate cineva informa, va rog.va multumesc

  7. Valentin
    11 Septembrie, 2012 la 10:29 am

    Alexandra, va puteti inscrie si pe saitul kinetoterapie.ro.

  8. 11 Septembrie, 2012 la 10:39 am

    multumesc mult pentru raspuns.am luat legatura si cu D-na Dana Stanca.
    va urez o zi buna

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

