Prima pagină > KINETOTERAPIE, SPORT > KINETOTERAPEUTUL MIRCEA CHIRIAC, CANDIDAT LA FUNCTIA DE RECTOR AL UNIVERSITATII DIN ORADEA

KINETOTERAPEUTUL MIRCEA CHIRIAC, CANDIDAT LA FUNCTIA DE RECTOR AL UNIVERSITATII DIN ORADEA


Aș minti daca aș spune ca nu am rămas extrem de surprins cand bunul meu prieten si coleg Mircea Chiriac m-a anunțat ca își va depune candidatura pentru functia de Rector al Universitatii din Oradea. O data pentru ca imi imaginez cat de dificil trebuie sa fie sa conduci o institutie de asemenea anvergura și apoi pentru ca nu stiam ca are dreptul sa candideze. Dupa ce am stat putin si m-am gandit, am intors problema pe mai multe fețe, mi-am dat seama ca are dreptate cand spune ca vrea sa schimbe lucrurile. Nu intru in detalii cu privire la planul sau managerial, pe care il atasez la sfarsitul acestui articol, pentru a putea fi citit si inteles, vrea doar sa spun ca inainte de toate, Mircea este un om de valoare,  un om care crede in cinste si transparentă, un om care ar putea sa schimbe ceva, un om care are idei, un om care vorbeste limbi straine, un om poate de multe ori sever, dar drept, după cum si un generos si un om care tine la profesia sa.

Nu o sa ma apuc aici sa-l laud pe Mircea Chiriac, nu-i fac reclama, deoarece nu are nevoie de asa ceva și fiind prieteni de peste 20 de ani, poate ca acest lucru ar putea lasa impresia unui oarecare subiectivism. Tot ceea ce a facut pana acum il recomanda, eu ma rezum doar la a-i ura succes si a-i spune inca o data ca am incredere in el.

plan managerial

Categorii:KINETOTERAPIE, SPORT
  1. 23 Aprilie, 2012 la 12:57 pm

    Bafta Chiru’!

  2. todea stela
    23 Aprilie, 2012 la 5:22 pm

    salut intentia colegului Mircea ,ii admir curajul si ii doresc succes Stela

  3. pasztai zoltan
    11 Iunie, 2012 la 9:37 am

    A fost cam tare , problema ! dar asa se incepe orice !
    Felicitari .

  4. Vasile M.
    28 August, 2012 la 10:42 am

    D-le Chiriac,cu tot respectul,nu credeti ca exagerati in ceea ce priveste candidatura la functia de rector? Chiar,nu realizati ca intreceti orice masura? Inteleg ca traim in Romania,dar,totusi,uitati-va putin si la lungimea plapumei de pe dumneavostra! Multumesc daca m-ati inteles,nu am nimic cu dumneavoastra,respect pt ce faceti si pt proiectele de viitor,dar,va rog,nu mai intreceti masura si nu mai incercati sa pareti ceea ce nu sunteti….chiar nu sunteti!

  5. Valentin
    28 August, 2012 la 2:10 pm

    Vasile M, dl. Chiriac avea dreptul sa incerce si cred ca desi a pierdut, ceea ce era de asteptat, ma gandesc ca a avut foarte multe lucruri de invatat. Pana la urma fiecare decide ce vrea sa faca, legea ii permitea sa candideze, a candidat, n-a reusit, asta e situatia. Cat despre plapuma si despre faptul ca traim in Romania, aici cred ca e deja alta poveste.

  6. Mircea Chiriac
    28 August, 2012 la 11:02 pm

    Multumesc colegilor pentru incurajari, sustineri pentru viitor si aparari impotriva a cuiva care sper din tot sufletul ca nu este cine semneaza.

    Cam tarzii dar niciodata tardive discutiile propuse. hai sa vad si niste argumente si apoi mai vedem si cum e cu plapuma. cat de calduroasa a fost plapuma veche…cum e cea actuala….si daca nu ne va fi un pic frig mai incolo…

    In campanie nu am raspuns unor comentarii (nesemnate, desigur) in care s-a ajuns a mi se pune la indoiala (printre altele) chiar si calitatea de om si atunci m-am bucurat ca deocamdata copiii mei nu stiu sa citeasca.
    Asa ca pot purta discutia la orice nivel mi se propune.
    O saptamana buna sa avem!

  7. Valentin
    28 August, 2012 la 11:19 pm

    Mircea, nu are cum sa fie cel din semnatura, asta o stim cu totii… Nu vrea sa spuna cine e, treaba lui. Deocamdata…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

