Prima pagină > KINETOTERAPIE > UN SITE DE KINETOTERAPIE IN GERIATRIE.

UN SITE DE KINETOTERAPIE IN GERIATRIE.


http://www.sfkg.fr/litterature_026.htm

Găsiți lucruri interesante și strict de kinetoterapie.

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. Todea stela
    19 Aprilie, 2015 la 6:42 pm

    Ceau Vali
    daca gasesti ceva referitor la copiii 0-3 ani……
    Multu pt. restul in formatiior. Sa ne vedem cu bine

  2. savian
    12 Mai, 2015 la 10:49 pm

    Este vorba de Stela Todea promotie 2002 Avram Iancu CJ…. din Dumbraveni SB?

  3. Valentin
    2 Iunie, 2015 la 11:38 pm

    Salut, Saviane. Nu, este vorba despre fosta mea colega Stela Roman, actuala Todea.

  4. Naveteux Raluca
    26 Iulie, 2015 la 3:44 pm

    Buna ziua,Valentin!Am nevoie de cateva informatii referitoare la „migrarea” kinetoterapeutilor in Franta.Eu tocmai am absolvit Kinetoterapie la „Avram Iancu” si mi-am dat licenta cu Universitatea din Oradea.Urmatorul meu pas este sa plec la sfarsitul lunii august in Franta,unde deja ma asteapta un loc de munca in regim „liberal”.Stiu ca ai postat mai demult legat de subiectul asta,dar pur si simplu nu mai gasesc postarea.Daca nu te deranjeaza,te-as ruga sa mai faci lucrul asta o data.As vrea sa stiu ce trebuie facut pas cu pas din momentul eliberarii adeverintei ce substituie diploma de licenta si pana la intocmirea dosarului ce trebuie depus in Franta.Iti multumesc!

  5. Valentin
    26 Iulie, 2015 la 8:23 pm

    Nu mai am articolul acela. Trebuie sa ai diploma ca sa începi demersurile pentru obținerea autorizației de practică în Franța. Faci la minister un certificat de validitate a diplomei, apoi mai pui în dosar adeverinta de liberă practică, adeverinta de vechime, diploma de master tradusa și orice certificate oficiale de voluntariat obținute. Dacă nu le ai, poți lucra doar ilegal, lucru care merge și pe aici în unele locuri pe perioade scurte.

  6. 30 August, 2015 la 8:34 pm

    Buna seara! Ma poate ajuta cineva sa gasesc cartea D.nei Mariana Cordun, „Postura normala corporala si patologica”? Multumesc frumos!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

