Prima pagină > KINETOTERAPIE > CAUT UN KINETOTERAPEUT PENTRU DECEMBRIE 2015, 01-21

CAUT UN KINETOTERAPEUT PENTRU DECEMBRIE 2015, 01-21


Buna tuturor,

Caut un kinetoterapeut roman sau romanca cu autorizatie de practica in Franta si inscris in Ordinul francez pentru inlocuire in perioada 01-21 decembrie 2015. Program variat, in mare parte kinetoterapie la domiciliu.

Detalii pe mail la valentinserac@gmail.com.

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. Bala Gabriel
    12 Octombrie, 2015 la 8:51 pm

    Salut Vali, sunt Gabi Bala de la Nucet,sper ca ma mai cunoști, am terminat in 1999 si lucrez kinetoterapeut din 2000. Aș merge eu daca ar fi posibil fără echivalare.Eu acum îmi fac demersurile pt. echivalare.
    Te rog lasă-mi nr tău de tel.
    Nr.meu e: 0040744645184

  2. Valentin
    12 Octombrie, 2015 la 9:16 pm

    Salut, Gabi. Nu se poate din păcate fără echivalare. Nu am cum sa te plătesc. Mersi pentru intenție.

  3. Valentin
    18 Noiembrie, 2015 la 9:56 pm

    Gabi, dacă vrei poți sa-mi scrii pe mail despre demersurile tale, poate te pot ajuta. Nr meu de tel aici este 0033983331820.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

