Arhiva

Archive for 5 martie, 2010

CĂŢEI DIN RASA CIOBĂNESC ROMÂNESC CARPATIN

5 martie, 2010 5 comentarii

Ca să ne mai  înviorăm puţin şi pentru că nu am mai scris de mult despre unul dintre hobby-urile mele, public un anunţ de vânzare a unor căţei care imi plac foarte mult.

Canisa Aral Dream vinde căţei din rasa Ciobănesc Românesc Carpatin, din părinţi de excepţie:

Arcan X Fiara ot Aral Dream, 3 masculi şi o femelă.

Dragomir de Baltag X Germina ot Aral Dream, 1 mascul şi 2 femele.

Proprietarul canisei este Dan Sârbu, unul dintre cei mai cunoscuţi crescători ai acestei rase la ora actuală. Am un câine de la el, Fulger ot Aral Dream, de care sunt foarte mulţumit. Am mai scris pe blog despre ciobănescul carpatin, nu insist.

Pe Dan îl puteţi contacta la numărul de telefon 0721/608135. Aşa am făcut şi eu cândva şi nu regret.

Categorii:CÂINI