Prima pagină > KINETOTERAPIE > TUR CICLIST 2010

TUR CICLIST 2010


Având în vedere că primul fu un succes, haideţi să-l facem şi pe al doilea, după fix cinci ani. Numai ca să promovăm kinetoterapia. Am putea declanşa o acţiune în întreaga ţară. Cu tricouri inscripţionate, cu tot ce trebuie… Cine se prinde în horă în afară de Csabi şi Norbi, care vin sigur? Suntem deschişi la propunerile colegilor privind traseul şi orice alte chestiuni pe care le consideraţi interesante. Aşteptăm deci…

Categorii:KINETOTERAPIE
  1. Csabi
    17 februarie, 2010 la 8:26 pm

    O idee extraordinară. Ne pregătim de un timp. Va fi un succees. 22 Aprilie reprezintă ziua Pământului, ar putea fi un punct de reper în organizarea turului. Haideţi să punem kinetoterapia în mişcare!

  2. Valentin
    17 februarie, 2010 la 8:41 pm

    Nici 14 aprilie nu e de lepădat… Pune anunţul şi pe blogul tău, ia legătura cu colegii tăi din alte centre, sa vede ce iese. Sper că nu o sa fim numai noi, Norbi, Joco şi Kiru…

  3. hegyi robert
    18 februarie, 2010 la 9:01 pm

    Robi va saluta de la arad. Am citit de initiativa voastra pentru a organiza un tur de bicicleta. Daca ma putei tine si pe mine la curent:) as fi interesat sa particip si sa ma reintalnesc cu oameni deosebiti de la oradea pe care i-am cunoscut in anii de facultate. Cu stima, Robi

  4. donorbi
    20 februarie, 2010 la 12:08 pm

    De ziua Pamantului de obicei se tine un Critical Mass organizat de Asociatia Carpatina. Dar de Ziua Mondiala a Sanatatii – 7 aprilie, sau Ziua Mondiala a Sportului – 18 mai ce ziceti?
    Insa cel mai potrivit ar fi in 8 septembrie >>> http://www.wcpt.org/wptday

  5. Valentin
    20 februarie, 2010 la 10:35 pm

    Ciao, Robi. Cum ne organizăm şi stabilim o dată, cum îţi spunem şi ţie. Abia aştept să mai stăm de vorbă.

  6. Valentin
    20 februarie, 2010 la 10:38 pm

    Norbi, în 18 mai s-ar putea să fie banchetul, 7 aprilie poate fi OK. Până în 8 septembrie pleacă studenţii şi nu mai avem cu cine merge.

  7. donorbi
    21 februarie, 2010 la 12:30 pm

    Atu’ hai sa fixam in 7 aprilie!

  8. Valentin
    21 februarie, 2010 la 9:37 pm

    Mai stăm puţin, Norbi, discutăm si cu colegi din alte părţi. Don’t worry, nu dureaza mult.

  9. Dodo
    27 februarie, 2010 la 8:53 am

    contati inca pe 2 persoane.

  10. Valentin
    27 februarie, 2010 la 1:17 pm

    Welcome, Dodo, deci tu şi năzdrăvanul Petre, care la turul trecut făcea numai giumbuşlucuri… All right, avem încă doi. Fiţi bineveniţi.

  11. tud0r
    3 martie, 2010 la 7:49 pm

    si sa zicem inca unu jumate 🙂

  12. Valentin
    6 martie, 2010 la 10:00 pm

    Welcome, Tudor. Vezi că mai ai colegi, cheama-i şi pe ei.

  13. marianita
    15 aprilie, 2010 la 9:50 pm

    Hei, hei, mi-ar face placere sa fiu si eu alaturi de voi si la cel de-al doilea tur!!!!!!!!!!!!!! La primul ne-am distrat de groaza, am cam cedat la un moment dat ….:)) impreuna cu Moni, dar ne-am descurcat noi…. Daca ati putea sa ma anuntati si pe mine…..m-as bucura, poate poate pot sa-mi fac aparitia.

  14. Valentin
    17 aprilie, 2010 la 9:15 am

    Pe tine te anunţăm prima, Marianita, fii sigură.

  15. Laura Mal
    24 aprilie, 2010 la 8:14 pm

    Ceva mai concret despre turul acesta? nu de alta dar asa trece timpul,imediat incepe sesiunea de examene(banchete)….! mi-ar face placere sa particip,de curand mi-am luat bicicleta cand am vazut postat anuntul pe blog mi-am zis,vreau sa particip! 🙂 asteptam toti cei interesati noutati in legatura cu acest subiect.Toate cele bune!

  16. Valentin
    25 aprilie, 2010 la 4:59 am

    Laura, felicitari pt bitză. În mai va fi turul, o sa fixez eu data exacta. Pana atunci te asteptam miercuri la Grădina Zoologică, facem o ieşire cu cei de la Fundaţia de Scleroză Multiplă, in jurul orei 11.

  17. Laura Mal
    25 aprilie, 2010 la 4:45 pm

    Multumesc!Ne vedem atunci miercuri,am sa fiu acolo.Multumesc de invitatie si de raspunsul prompt!

  18. Valentin
    25 aprilie, 2010 la 4:46 pm

    As always, dear. Cu plăcere. Te aşteptăm.

  19. 28 aprilie, 2010 la 10:08 pm

    Salutare tuturor!!!
    Ma bucur tare mult ca am descoperit subiectul „tur-ciclist”, as dorii mai multe detalii daca se poate. Sunt studenta ultimul an KMS,Univ. Pitesti. mi-ar prinde bine o activitate in aer liber inainte de sustinerea lucrarii de licenta.
    Numai bine!!!
    Emi

  20. Valentin
    29 aprilie, 2010 la 12:07 am

    Emi, te vom dezamagi. Turul nostru e unul scurt de tot, doar de promovare a KT, e pe ruta Oradea-Felix si retur
    vreo 15 km în total. Cu tricouri inscriptionate cu KINETOTERAPIE. Deci nu e ceva ce se intinde pe mai multe zile.

  1. 21 februarie, 2010 la 10:47 pm

Lasă un comentariu